Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВАРІАНТ №22

1. Правильні чи ні наступні твердження:

а) Монополія не дозволяє досягнути Парето-ефективного розміщення ресурсів із - за скорочення обсягів виробництва.

Так Ні

б) Податок на прибуток на відміну від акцизів не являється перешкодою до досягнення Парето - ефективного розміщення ресурсів.

Так Ні

в) Перехід з однієї точки на кривій можливих корисностей в іншу точку на цій
кривій означає покращення становища когось із учасників.

Так Ні

2. Американський економіст Д.Норт, представник "нової економічної історії", описує розвиток продуктивного господарства наступним чином. До неолітичної революції, коли основними видами господарства були полювання і збирання, система відносин власності представляла собою нічим не обмежену загальну власність. Розвиток примітивного землеробства і скотарства пов’язаний з "виключно" суспільною власністю племені на продукти і ресурси: доступ до них виключався для членів інших племен. Для захисту від над експлуатації вводилися правила, що обмежують використання землі членами племені. Різниця між цими формами власності і являється ключем для пояснення неолітичної революції. Чому ці інституціональні форми різним чином впливали на утворення класів? 3. Гранична корисність картоплі з розрахунку на 1 грн. - 8 од., а хліба-16од.

а) Чи відповідає це умовам рівноваги споживача?

б) Намалюйте криві байдужості для цих товарів і бюджетне обмеження. Як
вони взаємно розташовані у цьому випадку?

в) Чи слід змінювати структуру споживання (і як саме ) для досягнення стану
рівноваги?

4. Сукупні витрати - це:

а) МС + АС ; в) TFC + TVC ;

б) AFC + AVC ; г) АМС + AVC.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Варіант
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ №20 | ВАРІАНТ №23

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.