Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



К.і.н., доц. каф. виховання та розвитку особистості ДонІППО О.О. Лаврут

 

Відповідальний за випуск: д.і.н., проф. М.П.Парінов

 

 

 
 

Деякі загальні зауваження


Вивчення історії України в вузі являє собою продовження історичної освіти, започаткованої в загальноосвітніх навчальних закладах. Для уникнення повторів та для більш глибокого засвоєння історичних знань у вузівському курсі пропонується проблемно-хронологічне висвітлення історичного процесу з виділенням чотирьох тематичних напрямків: державницького, політичного, економічного та соціального в різні історичні періоди. Ці проблеми розглядаються на тлі узагальнюючого питання – місця України в історії світового співтовариства. З цього ракурсу вивчення курсу історії України в процесі підготовки фахівців – справа необхідна й актуальна.

Курс історії України складається з двох частин (кредитів), кожна з яких поділяється на два тематичні блоки. Протягом вивчення матеріалу кожного кредиту студенти повинні підготуватися до комплексних семінарів з історії України. Також, слід опрацювати теми для індивідуальної роботи і представити їх у вигляді наукової доповіді або презентації. Вивчення кожного кредиту закінчується обов’язковим написанням контрольної роботи згідно переліку питань, або складанням тестів. До кожної теми з робочої навчальної програми додаються план семінарського заняття, проблемні питання і завдання, теми для самостійного вивчення і теми повідомлень (як важлива частина індивідуальної роботи). Студент може вважати, що опрацював курс історії України тільки в тому разі, якщо спроможний дати відповіді на всі питання для підсумкового контролю, які також містяться в методичних рекомендаціях. З огляду на професійну спрямованість та специфіку підготовки кожної групи викладач визначає конкретну тематику занять. Питання для самостійного вивчення та проблемні завдання допоможуть краще осягнути специфіку певного історичного періоду. Підсумкова оцінка за модуль історії України становить середньоарифметичне всіх форм роботи.

Список рекомендованої навчальної літератури поданий після «Переліку змістовних модулів». Він поділений на такі розділи: 1) підручники, 2) узагальнюючі й довідкові видання (їх можна використовувати для всіх чи кількох занять відповідно до змісту). Додаткова література подана після всіх видів завдань до кожного з модулів (тем). Література наводиться у такому обсязі з урахуванням рекомендацій викладача, можливостей бібліотеки та студента. Головний орієнтир при підготовці – план заняття; публікації варто підбирати й вивчати таким чином, щоб одержати якомога більш повні відповіді на питання плану. При цьому спиратися слід передусім на поради лектора й викладача, який веде практичні заняття.

 



Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV. Самовиховання.
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  12. Активність особистості та самоуправління




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Макіївка, ДонНАБА - 2012 | ПЕРШИЙ КРЕДИТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.