Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРШИЙ КРЕДИТ

 

 

І. Вступ.

НА ПОЧАТКУ ІСТОРИЧНОГО ШЛЯХУ

(З ДАВНІХ ЧАСІВ ДО хVII СТ.)

 

 

1. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

 

ПЛАН

 

1. Методика підготовки до семінарських занять і їх проведення:

- місце і роль семінарських занять у навчальному процесі;

- методика підготовки до семінарських занять (використання лекційного матеріалу, підручників, навчальних посібників, історичних джерел, наукової літератури, матеріалів періодики і т. і.);

- форми і методика проведення занять згідно кредитно-модульної системи навчання.

2. Самостійна робота студентів і контроль знань.

 

 

ЗАВДАННЯ ДО ТЕМ 2-3

 

ДАВНІ СЛОВ’ЯНИ.

КИЇВСЬКА РУСЬ ТА ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКЕ КНЯЗІВСТВО

 

ПЛАН

 

1. Слов’яни на території сучасної України:

- теорії походження слов’ян;

- розселення літописних племен східних слов’ян на території сучасної України.

2. Виникнення та розвиток Київської держави:

- передумови створення давньоруської держави з середньодніпровським центром;

- норманська та антинорманська теорії походження Русі;

- головні етапи політичної історії Київської Русі; княжіння Олега, Володимира Великого, Ярослава Мудрого, Володимира Мономаха.

3. Утворення та розвиток Галицько-Волинської держави – спадкоємиці Київської Русі: княжіння Романа Мстиславовича, Данила Галицького.

4. Місце Київської Русі та Галицько-Волинського князівства в українській і світовій історії.

 

 

ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

(ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА)

 

1. Пам’ятки перебування кіммерійців, скіфів та сарматів на території сучасного Донбасу.

2. Політичний устрій в античних містах Північного Причорномор’я.

3. Торгівельні зв’язки Київської Русі і Візантії.

4. Історичне значення запровадження християнства в Київській Русі.

5. Боротьба Київської Русі зі степовими кочовими племенами і її значення.

6. Етнічний розвиток Русі в ІХ-ХІІІ ст.

7. Повість минулих літ – пам’ятка давньоруської літератури.

8. Соціально-економічний розвиток Давньоруської держави.

9. Державний устрій Київської Русі.

10. Міжнародні зв’язки Русі.

11. Походження та суть національного символу – тризубу.

12. Русь в період феодальної роздрібненості.

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. Type 1 and 0 Conditionals (Перший та нульовий тип умовних речень)
  4. Акредитація органу з сертифікації
  5. Акредитив
  6. АКРЕДИТИВ
  7. Акредитив та його форми
  8. Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості
  9. Аналіз ефективності кредитних операцій
  10. Аналіз кредитного ризику банку
  11. Аналіз кредиторської заборгованості підприємства.
  12. Аналіз структури та якості кредитного портфеля




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
К.і.н., доц. каф. виховання та розвитку особистості ДонІППО О.О. Лаврут | ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.