Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

(ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА)

 

1. Умови вступу козаків до Запорозької Січі.

2. Військове мистецтво запорозьких козаків.

3. Побутові умови життя запорозьких козаків.

4. Вплив Люблінської унії на становище українського козацтва.

5. Наслідки Берестейської унії. Українські козаки на захисті православної віри.

6. Зростання національної самосвідомості українського народу в ході козацько-селянських повстань наприкінці ХVІ – на початку ХVІІ ст.

7. Український суспільно-політичний рух наприкінці ХVІ –першій половині. ХVІІ ст.

8. Козацький гетьман П.К. Конашевич-Сагайдачний. Політичний портрет.

9. Кошовий отаман П. Калнишевський: політичний портрет.

10. Козацтво як військова сила, сухопутні й морські походи запорожців.

11. Козацтво в українській народній творчості.

 

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ

 

1. Експансія Литви і Польщі на українські землі.

2. Кревська, Люблінська, Берестейська унії та їх наслідки.

3. Козацько-селянські повстання кінця ХVІ – початку ХVІІ ст.

 

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ

 

1. Чому козацтво формувалося як військова організація?

2. Російський історик С.М.Соловйов визначав козацтво як винятково руйнівну силу. Визначить свою точку зору.

3. Д.І.Яворницький писав, що “запорозька община доходила до повного ідеалу рівності”. А що ви думаєте про це?

4. Які факти дають підстави називати Запорозьку Січ зародком, прообразом національної держави? В чому полягає феноменальність Запорозької Січі?

5. Згадайте художні твори, які розповідають про Запорозьку Січ, про боротьбу українського козацтва проти польського панства, про життя козаків взагалі.

6. Які наслідки для Запорозької Січі мала спроба її руйнації за Петра І у 1709 р.?

 

ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Андрущенко В.Л., Федосов В.М. Запорозька Січ як український феномен. – К., 1995.

2. Апанович О.М. Розповіді про українських козаків. – К., 1991.

3. Апанович О. Гетьмани України і кошові отамани Запорозької Січі. – К., 1993

4. Голобуцький В. Запорозьке козацтво. – К., 1994.

5. Гурбик А.О. Виникнення Запорозької Січі (хронологічний та територіальний аспект) // УІЖ. – 1999. – № 6. – С. 3-17.

6. Історія України в особах: ІХ-ХVІІІ ст.. – К., 1993. – С.20-126; 216-245.

7. Плохій С. Наливайкова віра:Козацтво та релігія в ранньомодерній Україні. – К.: «Критика», 2006. – 469 с.

8. Сас П.М. Політико-правові засади воєнної служби запорожців та грошова винагорода їм за участь у Хотинській війні 1621 р. // УІЖ. – 2005. – №6. – С.4-32.

9. Щербак В.О. Джерела формування українського козацтва. У 3-х т. – К., 1990. – Т.1. – С. 143-198; 220-224.

10. Яворницький Д.І. Історія запорозьких козаків. – Львів, 1990-1993. – У 3-х т.

11. Яворницький Д.І. Гетьман Петро Конашевич-Сагайдачний. – Дніпропетровськ, 1991.

 

 

ІІ. ДОБА КОЗАЧЧИНИ. Україна У складі

Російської та Австрійської імперіЙ


Читайте також:

  1. ВІДОМОСТІ ПРО ІНФОРМАЦІЮ, КІЛЬКІСНА МІРА ЇЇ. ВИДИ ПОВІДОМЛЕНЬ
  2. Дані щодо заяв і повідомлень про злочини
  3. Джерело дискретних повідомлень і його ентропія
  4. Дирекції ФССНВ та в СЕС на підставі повідомлень про професійні
  5. Для пересилання повідомлень через телекомунікаційне середовище застосовують сигнали.
  6. Довжина двійкового коду повідомлень називається обсягом даних.
  7. Інформація передається за допомогою повідомлень
  8. Комутація повідомлень
  9. КРАЙОВІ ПРИСТРОЇ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ БУКВЕНО-ЦИФРОВИХ ПОВІДОМЛЕНЬ
  10. Лекція 2. Принципи цифрових методів передачі повідомлень
  11. Мова і стиль повідомлень.
  12. Набір команд і формат повідомлень протоколу ІМАР




Переглядів: 293

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРШИЙ КРЕДИТ | ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.