На основі графіту й двусерністого молібдену були розроблені два нових покриття. Вони об`єднують у собі низькі фрикційні властивості з високою твердістю, високу стійкість до навантажень із винятково малим зношуванням. Обидва покриття працюють як твердомастильні матеріали, що забезпечують захист як захищеної покриттям поверхні, так і контактуючої поверхні без покриття. Покриття зараз знаходять застосування для поліпшення основних характеристик ріжучих і формувальних інструментів, а також уможливлюють високошвидкісну механічну обробку. Покриття на основі графіту мають виняткову зносостійкість у воді або маслі. Результати випробувань на зношування розглядаються в широкому діапазоні умов. Продемонстровано переваги використання таких покриттів для багатьох конструкційних елементів.
Протягом багатьох років було можливо осаджувати широкий діапазон твердих зносостійких покриттів на сталеві подложки, використовуючи різні методи термічного випару. Це, в основному, нітриди, карбіди й карбідонітриди стерпних металів, включаючи TiN, TiCN, TiAIN, CrN. Вони, як виявилося, є дуже ефективними й широко застосовуються для поліпшення характеристик ріжучих і формувальних інструментів. Вони менш ефективні в забезпеченні захисту від зношування важливих елементів, таких як редуктори й частини двигунів. Варто задуматися, чому це відбувається. Одна з важливих причин – незважаючи на те, що покриття звичайно осаджуються з гарною адгезією, завжди є ймовірність осадження покриття з поганою адгезією. Хоча таке явище найбільш небажане для покриттів різального інструменту, це не є катастрофою. Однак якщо відбудеться руйнування покриття на важливих деталях двигуна або основному механізмі, це може привести до катастрофічної відмови всієї установки. На думку авторів, є й інші причини чому типові тверді покриття не використовуються більш широко. Покриття не є низько фрикційними й не забезпечують захист контактуючої поверхні. Насправді, покриття дуже тверді і якщо покрита поверхня або покриття шорсткувате, то це може стати причиною стирання й швидкого зношування контактуючої поверхні. Якщо покриття спрацьовується, то це є джерелом утворення абразивних часток усередині механізму.