Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 3.

Зверніть увагу на можливі варіанти перекладу словосполучення «по-перше»:

  1. In the first place we should consider this problem more closely.
  2. The study of these rocks requires first that we have some special tools.
  3. Firstly, we must take into consideration some disadvantages of this material.
  4. For one thing the reliability of this method leaves much to be desired.

 

Завдання 4.

Зверніть увагу на можливі варіанти перекладу словосполучення «таким чином»:

  1. Hence the material is conductive.
  2. By this means network requirements are greatly simplified.
  3. Thus, changes would occur in the environment.
  4. Consequently, it is not necessary to read every chapter thoroughly.

 

Завдання 5.

Прочитайте наступні дієслова, використайте їх при перекладі тексту, утворіть від них інші частини мови:

  1. to boost 6. to produce
  2. to amplify 7. to relate
  3. to press 8. to desire
  4. to actuate 9. to tolerate
  5. to contain 10. to design

 

Завдання 6.

Перекладіть речення українською мовою, звертаючи увагу на різні значення слова “either”:

  1. For this procedure either of the two methods mentioned above can be used.
  2. You should either explain this rule again or at least to give us some more examples.
  3. He doesn’t have either enough knowledge or experience for this work.
  4. It is easy to deal with either or both of these two systems.
  5. In this case the given formula can’t be used either.

 

Завдання 7.

Закінчить речення, додаючи слова “either” або “any”. Поясніть різницю між вживанням цих слів.

  1. There are two methods to solve this task. You may use _______ of them.
  2. All these materials are conductors, so _______ of them will do for our purpose.
  3. A given part can be made in _______ one of several different ways.
  4. We can use _______ or both tools for the measurement of this quantity.
  5. We can get the same result in _______ number of examples.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Текст 14 | Текст 15

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.