Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні запитання

Вступ

Управління і бізнесу у виробництві” ТДТУ

Схвалено і рекомендовано до друку

Гроші і кредит

Кафедра

Міжнародні валютні одиниці.

Перша колективна валюта (1950-1958): 1 епуніт = 0,8 г золота – розрахункова одиниця Європейського платіжного союзу, до якого входили 17 країн.

1961: 1 ЕПО = 0,8 г золота.

1967: СПЗ – спеціальні права запозичення (SDR) – розрахункова одиниця МВФ: 1 СПЗ = 0,888671 г золотаабо одна унція золота = 35 СПЗ, тобто 1 СПЗ = 1 $.

1974: створено нову систему визначення курсу СПЗ на базі кошика валют із 16 індустріальних держав.

1974: 1 АРКРЮ = 1$.

Арабський розрахунковий динар – 1 динар = 3 СПЗ.

1975: азійська грошова одиниця = 1 СПЗ.

1984: МВФ залишив п’ять валют: долар США (40%), марка ФРН (21%), японська ієна (17%), французький франк (11%), фунт стерлінгів (11%).

З березня 1979: ЕКЮ поступово перетворилася в єдину валюту країн-учасниць ЄС.

з 1 січня 1999 р. – євро (11 з 15 країн Євросоюзу) – лише в безготівкових розрахунках. Базується на німецькій марці. З 1 січня 2002 р. – повноцінна валюта.

 

 

 

 

економічної кібернетики

 

 

Опорний конспект лекцій для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання

 

 

Тернопіль

 

 

Опорний конспект лекцій з курсу „Гроші і кредит” для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання / Т. М. Винник – Тернопіль, ТДТУ імені І. Пулюя, 2005, с. 60

 

Укладач:Винник Тетяна Михайлівна

 

Рецензенти:Ціх Галина Володимирівна,

кандидат економічних наук, доцент;

Артеменко Людмила Борисівна,

кандидат економічних наук, доцент

 

 

Опорний конспект лекцій розглянуто й затверджено на засіданні кафедри „Економічної кібернетики”

Протокол № 3 від 12. 10. 2005 р.

 

 

засіданням методичної комісії факультету

Протокол № від 2005 р.

 

Опорний конспект лекцій з курсу „Гроші і кредит” для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання призначений для самостійного вивчення ними даної дисципліни, а також покликаний допомогти їм більш грунтовно опрацювати основні поняття та базові принципи вказаного курсу і краще засвоїти, отримані в процесі навчання, знання.

Тут узагальнено теоретичний матеріал щодо сутності грошей та кредиту, проаналізовано інструменти грошово-кредитної політики держави, викладено основи грошового обороту та грошових систем, висвітлено механізм банківського кредитування, також охарактеризовано валютні відносини і валютні системи. Окрім цього, розглядаються та досліджуються структура грошової, кредитної та валютної системи, аналізується взаємодія їх структурних елементів, значна увага зосереджується на проблемах грошового обігу і кредитування в сучасних умовах господарювання.

Предметом курсу „Гроші і кредит” є вивчення суті, функцій, ролі та особливостей функціонування грошей і кредиту у становленні ринкової економіки в Україні.

Мета дисципліни:

§ вивчення особливостей функціонування грошово-кредитної системи України;

§ оволодіння різними методами і прийомами аналізу грошово-кредитної сфери;

§ засвоєння відповідної термінології.

Завдання дисципліни:

§ одержання необхідних знань з теорії і практики функціонування грошово-кредитної сфери;

§ знання основ функціонування грошово-кредитних систем;

§ вивчення сучасного стану грошово-кредитної системи України і основних напрямків її розвитку;

§ дослідження особливостей функціонування банківської системи України;

§ вміння використовувати теоретичні знання при аналізі грошово-кредитної сфери і аналізувати стан грошово-кредитної системи, а також стан банківської системи.

Даний курс взаємопов’язаний з такими дисциплінами: економічна теорія, макроекономіка, теорія фінансів, прогнозування та державне регулювання економіки, інвестування, міжнародні валютно-кредитні та фінансові відносини.

Тема 1. Суть і функції грошей

1.Визначення суті грошей та їх походження.

2.Функції грошей.

3.Зміни, що відбулися у функції світових грошей.

4.Еволюція форм грошей. Демонетизація золота.

5.Роль грошей як інструменту регулювання економіки. Гроші в перехідній економіці України.

 


Читайте також:

  1. Бесіда за запитаннями.
  2. Відповісти на запитання письмово.
  3. Відповісти на запитання письмово.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  8. Дайте відповіді на контрольні питання
  9. Закриті запитання
  10. Запитання
  11. ЗАПИТАННЯ
  12. ЗАПИТАННЯ




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародні розрахунки на валютному ринку. | Основні теоретичні положення теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.