МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контрольні запитанняВступ Управління і бізнесу у виробництві” ТДТУ Схвалено і рекомендовано до друку Гроші і кредит Кафедра Міжнародні валютні одиниці. Перша колективна валюта (1950-1958): 1 епуніт = 0,8 г золота – розрахункова одиниця Європейського платіжного союзу, до якого входили 17 країн. 1961: 1 ЕПО = 0,8 г золота. 1967: СПЗ – спеціальні права запозичення (SDR) – розрахункова одиниця МВФ: 1 СПЗ = 0,888671 г золотаабо одна унція золота = 35 СПЗ, тобто 1 СПЗ = 1 $. 1974: створено нову систему визначення курсу СПЗ на базі кошика валют із 16 індустріальних держав. 1974: 1 АРКРЮ = 1$. Арабський розрахунковий динар – 1 динар = 3 СПЗ. 1975: азійська грошова одиниця = 1 СПЗ. 1984: МВФ залишив п’ять валют: долар США (40%), марка ФРН (21%), японська ієна (17%), французький франк (11%), фунт стерлінгів (11%). З березня 1979: ЕКЮ поступово перетворилася в єдину валюту країн-учасниць ЄС. з 1 січня 1999 р. – євро (11 з 15 країн Євросоюзу) – лише в безготівкових розрахунках. Базується на німецькій марці. З 1 січня 2002 р. – повноцінна валюта.
економічної кібернетики
Опорний конспект лекцій для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання
Тернопіль
Опорний конспект лекцій з курсу „Гроші і кредит” для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання / Т. М. Винник – Тернопіль, ТДТУ імені І. Пулюя, 2005, с. 60
Укладач:Винник Тетяна Михайлівна
Рецензенти:Ціх Галина Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент; Артеменко Людмила Борисівна, кандидат економічних наук, доцент
Опорний конспект лекцій розглянуто й затверджено на засіданні кафедри „Економічної кібернетики” Протокол № 3 від 12. 10. 2005 р.
засіданням методичної комісії факультету Протокол № від 2005 р.
Опорний конспект лекцій з курсу „Гроші і кредит” для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання призначений для самостійного вивчення ними даної дисципліни, а також покликаний допомогти їм більш грунтовно опрацювати основні поняття та базові принципи вказаного курсу і краще засвоїти, отримані в процесі навчання, знання. Тут узагальнено теоретичний матеріал щодо сутності грошей та кредиту, проаналізовано інструменти грошово-кредитної політики держави, викладено основи грошового обороту та грошових систем, висвітлено механізм банківського кредитування, також охарактеризовано валютні відносини і валютні системи. Окрім цього, розглядаються та досліджуються структура грошової, кредитної та валютної системи, аналізується взаємодія їх структурних елементів, значна увага зосереджується на проблемах грошового обігу і кредитування в сучасних умовах господарювання. Предметом курсу „Гроші і кредит” є вивчення суті, функцій, ролі та особливостей функціонування грошей і кредиту у становленні ринкової економіки в Україні. Мета дисципліни: § вивчення особливостей функціонування грошово-кредитної системи України; § оволодіння різними методами і прийомами аналізу грошово-кредитної сфери; § засвоєння відповідної термінології. Завдання дисципліни: § одержання необхідних знань з теорії і практики функціонування грошово-кредитної сфери; § знання основ функціонування грошово-кредитних систем; § вивчення сучасного стану грошово-кредитної системи України і основних напрямків її розвитку; § дослідження особливостей функціонування банківської системи України; § вміння використовувати теоретичні знання при аналізі грошово-кредитної сфери і аналізувати стан грошово-кредитної системи, а також стан банківської системи. Даний курс взаємопов’язаний з такими дисциплінами: економічна теорія, макроекономіка, теорія фінансів, прогнозування та державне регулювання економіки, інвестування, міжнародні валютно-кредитні та фінансові відносини. Тема 1. Суть і функції грошей 1.Визначення суті грошей та їх походження. 2.Функції грошей. 3.Зміни, що відбулися у функції світових грошей. 4.Еволюція форм грошей. Демонетизація золота. 5.Роль грошей як інструменту регулювання економіки. Гроші в перехідній економіці України.
Читайте також:
|
||||||||
|