Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні положення

Особа, яка здобула освітньо-кваліфікаційний рівень „магістр”, повинна володіти поглибленими знаннями з обраної спеціальності, уміннями інноваційного характеру, навиками науково-педагогічної, науково-дослідної й управлінської діяльності, набути певний досвід використання одержаних знань і вмінь продукувати (створювати) елементи нових знань для вирішення завдань у відповідній сфері професійної діяльності.

Науково-дослідна практика є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня магістра з відповідної спеціальності і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь здійснення самостійної науково-дослідної роботи.

Базою науково-дослідної практики студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнеми „магістр” за спеціальністю „Професійна освіта” профіль підготовки „Харчові технології” є кафедра харчових технологій. Відповідальним за науково-дослідну практику магістранта призначається науковий керівник магістерської роботи.

Проходження студентами науково-дослідної практики зорієнтоване на отримання основних результатів науково-дослідної роботи. Предметом науково-дослідної практики є поглиблення навичок самостійної наукової роботи, розширення наукового світогляду студентів, дослідження проблем практики та вміння пов’язувати їх з обраним теоретичним напрямком дослідження, визначати структуру та логіку майбутньої магістерської роботи.

 

1.2. Мета й завдання науково-дослідної практики
Предмет та об'єкт практики визначаються науковими керівниками магістерських робіт у відповідності з затвердженою на кафедрі харчових технологій тематикою магістерських робіт. Кожен студент зобов'язаний під час підготовки наукового дослідження проаналізувати стан досліджуваної проблеми, використовуючи останні доробки науковців за темою магістерської роботи, експерементальні дані та особливості реалізації досліджуваного питання на практикці.

Зміст науково-дослідної практикиполягає у залученні магістрантів до самостійної науково-дослідної роботи, ознайомленні з методикою проведення науково-дослідної роботи, питаннями реалізації теоретичних та наукових розробок у сфері харчових технологій.

Предметом науково-дослідної практики є поглиблення навичок самостійної наукової роботи, розширення наукового світогляду магістрантів, дослідження нагальних питань у галузі харчових технологій та вміння пов'язувати їх з обраним теоретичним напрямком магістерського дослідження, визначення структури та логіки майбутньої магістерської роботи.
Метою науково-дослідної практики єнабуття магістрантами досвіду самостійної науково-дослідної роботи та опрацювання методики її проведення, поглиблення теоретичних знань у сфері інноваційної інженерно-педагогічної діяльності, підбір фактичного матеріалу для написання випускної магістерської роботи, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та науково-технічних джерел.
Завдання практики:
- вивчення теоретичних джерел за темою магістерської роботи;

- визначення стану розробки питань з теми магістерської роботи у вітчизняній та іноземній літературі;
- ознайомлення зі структурою, науковою проблематикою та результатами наукової роботи провідних дослідників галузі;
- визначення структури та основних завдань магістерського дослідження;
- оволодіння методикою обробки та аналізу результатів наукового експерименту;

- написання наукової статті за темою магістерського лослідження або тез;

- апробація основних теоретичних та практичних положень магістерської роботи (у формі виступів на науково-практичних конференціях).

Науково-дослідна практика повинна бути максимально наближеною до напрямів наукових досліджень студента магістратури. Під час такої практики надається можливість використати нові наукові методи та оформити результати досліджень, які проводить студент при написанні магістерської роботи. Науково-дослідна практика надає можливість магістранту оцінити всю складність науково-дослідницької праці.

 

1.3 Організаційне забезпечення науково-дослідної практики

Організаційне забезпечення практики включає наступні етапи:

1. Вибір магістрантами теми магістерської роботи згідно із затвердженими на засіданні кафедри напрямками, призначення наукових керівників робіт.

2. Призначення керівника практики.

3. Визначення та узгодження змісту наукового дослідження.

4. Огляд літературних джерел за темою наукового дослідження.

5. Аналіз фактичних даних за обраним напрямком магістерської роботи. Визначення на основі аналізу фактичного матеріалу основних тенденцій перспективного розвитку досліджуваного питання.

6. Дослідження стану та особливостей реалізації досліджуваного питання на підприємстві-об’єкті магістерської дипломної роботи.

7. Апробація результатів наукового дослідження на науково-практичних конференціях.

8. Написання разом з керівником наукових статей за темою магістерського дослідження.

9. Розробка доповіді та презентації для процедури захисту магістерської роботи.

10. Протягом всього терміну практики магістрант заповнює щоденник практики.

11. Науковий керівник звітує на засіданні кафедри про стан виконання магістерського дослідження та науково-дослідної практики слухачів магістратури, щозазначається у відповідному протоколі засідання кафедри.


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  6. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  7. А) загальні критерії
  8. Білковий обмін: загальні відомості
  9. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  10. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.
  11. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  12. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАУКОВО-ДОСЛІДНА ПРАКТИКА | Порядок проходження та зміст науково-дослідної практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.