Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



НАУКОВО-ДОСЛІДНА ПРАКТИКА

Міністерство освіти і науки

Державний заклад

„Луганський національний університет

імені Тараса Шевченка”

 

Сердюкова О. Я., Крамаренко Д. П., Своеволіна Г. В.

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ТА

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИК

Для студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнеми „магістр”

за спеціальністю „Професійна освіта”

(профіль підготовки „Харчові технології”)

 

Луганськ

ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”

УДК [378.091.33-027.22:664](076)

ББК 36 р 3

C32

Рецензенти:

Чесноков О.В. – доктор технічних наук, завідувач кафедри технологій виробництва і професійної освіти ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”.

Меняйленко О. С. – доктор технічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”.

Сорокіна Г. О. – доктор педагогічних наук, професор кафедри туризму, готельної та ресторанної справи ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”.

Сердюкова О. Я., Крамаренко Д. П., Своєволіна Г. В.

C32 Методичні вказівки до проходження науково-дослідної та науково-педагогічної практик для студ., які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем „магістр” за спец. 8.010104 – „Професійна освіта” (профіль підготовки „Харчові технології”)/О. Я. Сердюкова, Д. П. Крамаренко, Г. В. Своєволіна; Держ. закл. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2013. – 53 с.

 

У методичних вказівках наведено основні завдання і зміст науково-дослідної та науково-педагогічної практики. Висвітлено структуру, зміст, вимоги до оформлення підсумкових звітів з практики; наведено обов’язки практикантів та керівників практики, процедуру захисту практики та критерії оцінювання, наведено список рекомендованої літератури.

Методичні вказівки призначено для студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем „магістр” за спеціальністю 8.01010401 „Професійна освіта” (профіль підготовки „Харчові технології”) денної та заочної форми навчання.

 

УДК [378.091.33-027.22:664](076)

ББК 36 р 3

Рекомендовано до друку навчально-методичною радою

Луганського національного університету імені Тараса Шевченка

(протокол № від 2013 року)

© Сердюкова О. Я., Крамаренко Д. П., Своєволіна Г. В., 2013

© ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2013


Зміст

Вступ…………………………………………………….……………
1. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ПРАКТИКА…………………………..
1.1 Загальні положення……………………………...………...…….
1.2 Мета й завдання науково-дослідної практики……………..….
1.3 Організаційне забезпечення науково-дослідної практики……………………………………………………………..  
1.4. Порядок проходження та зміст науково-дослідної практики..
1.5 Підведення підсумків науково-дослідної практики………….
1.6 Обов’язки керівника науково-дослідної практики та магістрантів-практикантів…………………………………….  
2.НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ……………….……..
2.1 Загальні положення …………………………………….............
2.2 Завдання науково-педагогічної практики ………………….....
2.3 Порядок проходження та зміст науково-дослідної практики
2.4 Підведення підсумків науково-педагогічної практики………………………………………………….......…..….  
2.5 Обов’язки керівника науково-педагогічної практики та магістрантів-практикантів………………………………………......  
2.6 Індивідуальні завдання до науково-педагогічної практики……………………………………………..………………  
2.7 Методичні вказівки до підготовки та проведення лекційного заняття ………………………………………………………….…...  
2.8 Орієнтовна схема аналізу лекції………………………………..
2.9 Методичні вказівки щодо підготовки і проведення семінарських занять………………………………………………....  
2.10 Методичні вказівки щодо підготовки і проведення практичних занять ………………………………………………..…
2.11 Методичні вказівки щодо підготовки і проведення лабораторних занять………………………………………………...
Рекомендована література…………………………………………..
Додатки…………………………………………………..…………..  

ВСТУП

Магістерська підготовка інженерів-педагогів харчового профілю реалізує освітньо-професійні програми, які базуються на проведенні наукових досліджень й орієнтовані на підготовку фахівців для науково-дослідної і педагогічної діяльності, для роботи у галузі наукомістких технологій.

Магістр – це фахівець у сфері інноваційної діяльності, здатний комплексно поєднати дослідницьку, проектну, педагогогічну і підприємницьку діяльність, орієнтовану на створення високоефективних виробничих структур, що стимулюють ріст і розвиток різних сфер соціальної діяльності. Вдосконалення всіх форм навчального процесу не можливе без включення сучасних досягнень науки, опису новітніх технологій. Тому актуальним є формування у магістрантів уміння вирішувати складні проблеми шляхом наукового пошуку. Досвід наукового пошуку, потяг до нових знань набувається у написанні магістерських робіт, наукових статей та іншої наукової продукції.

Програмою магістерської підготовки передбачено проходження науково-дослідної та науково-педагогічної практики. Використання потенціалу науково-педагогічної та науково-дослідної практик є одним із найефективніших засобів успішної підготовки магістрантів до практичної діяльності інженера-педагога й забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутнього фахівця із практичною діяльністю у визначеній професійній сфері.

Незважаючи на певну специфіку, науково-педагогічна та науково-дослідна практики магістрантів тісно пов'язані між собою організаційно і методично. Вони спрямовані на підтримку самостійної практичної роботи магістранта щодо успішного виконання кваліфікаційної роботи – магістерського дослідження. Науково-педагогічна практика - це продовження науково-дослідної практики, з близькими цілями і завданнями. Загальна мета цих практик полягає у засвоєнні магістрантами основних видів практичної та дослідницької діяльності інженера-педагога, розвитку фахових якостей безпосередньо в умовах професійного середовища.

НАУКОВО-ДОСЛІДНА ПРАКТИКА


Читайте також:

  1. YII.4. Практика, ее виды и роль в познании.
  2. Виховання та навчальна практика у країнах Стародавнього Сходу
  3. ВОЗДЕЙСТВИЕ НА РИСКИ. ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ
  4. Глава YII. ПОЗНАНИЕ И ПРАКТИКА
  5. Звичайна практика визначення номінальної процентної ставки позичкового капіталу
  6. Ключові учасники корпоративних відносин: світовий досвід та вітчизняна практика.
  7. Концепція онтологічної роботи і педагогічна практика
  8. Лекція 10. Сучасна практика реконструкції історичних міст
  9. Магістерська практика
  10. Навчальна практика під керівництвом викладача
  11. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ (ДЛЯ МАГІСТРІВ)




Переглядів: 1183

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Загальні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.