МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні положенняНавчально-педагогічна практика є складовою частиною професійної підготовки магістрів спеціальності „Професійна освіта” (профіль підготовки „Харчові технології”). Науково-педагогічна практика магістрантів в якості викладачів дозволяє застосувати на практиці теоретичні знання, набуті ними як зі спеціальних, так і психолого-педагогічних дисциплін, закріпити й вдосконалити професійно-педагогічні уміння, які напрацьовані під час практичних занять. Практика відіграє системоутворюючу роль серед усіх форм навчальної діяльності магістранта, дозволяє засвоїти, виявити та передати одержані знання з методики навчання спеціальних дисциплін за профілем підготовки, психології та педагогічної майстерності, а також збагатити і відкоригувати їх. Практика забезпечує безперервність та послідовність формування вмінь та навичок, професійне становлення майбутнього інженера-педагога. Науково-педагогічна практика триває протягом двох тижнів. Основною базою проходження практики є фахова кафедра харчових технологій. 2.2. Завдання науково-педагогічної практики Цілі і основні завдання практики полягають у тому, щоб поглибити зв’язок теоретичних знань з реальним педагогічним процесом, використовувати їх для розв’язання конкретних навчальних і виховних завдань, формувати у магістрантів психологічну готовність до роботи у закладах професійної освіти харчового профілю, сформувати у майбутніх викладачів уміння і навички практичної діяльності, потреби у безперервній педагогічній самоосвіті; допомогти магістрантам оволодіти сучасними методами і формами педагогічної діяльності, новими прогресивними технологіями навчання; формувати дослідницький підхід до навчально-виховної діяльності, гнучкість в адаптації до нового соціального середовища. Основна мета практики – підготовка до цілісного виконання функцій, формування у майбутніх фахівців професійних умінь і навичок роботи у вищих навчальних закладах, закріплення їх на практиці. Завданнями науково-педагогічної практики є: - поглиблення і розширення теоретичних знань із спеціальних і психолого-педагогічних дисциплін, набутих студентами, застосування їх у вирішенні конкретних педагогічних завдань під час практики; - формування у магістрантів психолого-педагогічних та методичних умінь викладання відповідних навчальних дисциплін у системі вищої школи; - вироблення умінь організації основних форм навчання у вищій школі, застосування сучасних технологій і методик навчання; - формування умінь професійного і педагогічного спілкування зі студентською аудиторією; - виховання у студентів досвіду викладацької роботи, морально-етичних якостей викладача вищої школи, індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті.
Читайте також:
|
||||||||
|