МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Семінарське заняття № 4. Статистичні показникиПитання до обговорення: 1. Класифікація видів статистичних показників. 2. Поняття про абсолютні статистичні величини. Одиниці вимірювання абсолютних величин. 3. Види, спосіб розрахунку і форми відображення відносних величин. 4. Взаємозв’язок абсолютних і відносних величин. Питання для самостійного опрацювання: 1. Суть і види узагальнюючих статистичних показників, 2. Огляд основних джерел інформації та їх загальна характеристика. 3. Взаємозв'язок між окремими видами відносних величин. Література: [1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 18, 19, 20, 22]. Змістовий модуль 2. Економічна статистика Семінарське заняття № 5.Середні величини Питання до обговорення: 1. Необхідні умови для використання середніх величин. 2. Види середніх і способи їх обчислення. 3. Способи вибору форми середньої. 4. Особливості розрахунку середньої з відносних величин. 5. Поняття та способи обчислення моди і медіани. Питання для самостійного опрацювання: 1. Суть і умови використання середніх величин. 2. Середня арифметична та умови її застосування. 3. Властивості середньої арифметичної та спрощені способи її обчислення. 4. Обчислення моди і медіани в інтервальному ряді розподілу. Література: [2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 18, 19, 20, 22]. Семінарське заняття № 6. Показники варіації Питання до обговорення: 1. Варіація ознаки. 2. Задачі статистичного вивчення варіації. 3. Основні показники варіації. 4. Дисперсія та її властивості. 5. Правило складання дисперсій. 6. Коефіцієнти асиметрії і ексцесу. Питання для самостійного опрацювання: 1. Суть варіації, необхідність її статистичного вивчення 2. Розмах варіації, середнє лінійне відхилення, середній квадрат відхилення (дисперсія) та середнє квадратичне відхилення, коефіцієнт варіації. Література: [2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 18, 19, 20, 22]. Семінарське заняття № 7. Ряди динаміки Питання до обговорення: 1. головне завдання статистичного вивчення динаміки. 2. основні правила побудови рядів динаміки. 3. Види рядів динаміки. 4. основні показники аналізу рядів динаміки. 5. способи проведення прогнозних розрахунків. Питання для самостійного опрацювання: 1. групи факторів необхідні для побудови прогнозу за допомогою екстраполяції. 2. Виявлення основної тенденції розвитку явища (тренду). 3. Вивчення і вимірювання сезонних коливань у рядах динаміки. 4. Врахування кон’юнктурної складової. 5. Похибка прогнозу. Ризик прогнозування. Література: [2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 18, 19, 20, 22, 24]. Читайте також:
|
||||||||
|