МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінарське заняття № 4. Статистичні показникиПитання до обговорення: 1. Класифікація видів статистичних показників. 2. Поняття про абсолютні статистичні величини. Одиниці вимірювання абсолютних величин. 3. Види, спосіб розрахунку і форми відображення відносних величин. 4. Взаємозв’язок абсолютних і відносних величин. Питання для самостійного опрацювання: 1. Суть і види узагальнюючих статистичних показників, 2. Огляд основних джерел інформації та їх загальна характеристика. 3. Взаємозв'язок між окремими видами відносних величин. Література: [1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 18, 19, 20, 22]. Змістовий модуль 2. Економічна статистика Семінарське заняття № 5.Середні величини Питання до обговорення: 1. Необхідні умови для використання середніх величин. 2. Види середніх і способи їх обчислення. 3. Способи вибору форми середньої. 4. Особливості розрахунку середньої з відносних величин. 5. Поняття та способи обчислення моди і медіани. Питання для самостійного опрацювання: 1. Суть і умови використання середніх величин. 2. Середня арифметична та умови її застосування. 3. Властивості середньої арифметичної та спрощені способи її обчислення. 4. Обчислення моди і медіани в інтервальному ряді розподілу. Література: [2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 18, 19, 20, 22]. Семінарське заняття № 6. Показники варіації Питання до обговорення: 1. Варіація ознаки. 2. Задачі статистичного вивчення варіації. 3. Основні показники варіації. 4. Дисперсія та її властивості. 5. Правило складання дисперсій. 6. Коефіцієнти асиметрії і ексцесу. Питання для самостійного опрацювання: 1. Суть варіації, необхідність її статистичного вивчення 2. Розмах варіації, середнє лінійне відхилення, середній квадрат відхилення (дисперсія) та середнє квадратичне відхилення, коефіцієнт варіації. Література: [2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 18, 19, 20, 22]. Семінарське заняття № 7. Ряди динаміки Питання до обговорення: 1. головне завдання статистичного вивчення динаміки. 2. основні правила побудови рядів динаміки. 3. Види рядів динаміки. 4. основні показники аналізу рядів динаміки. 5. способи проведення прогнозних розрахунків. Питання для самостійного опрацювання: 1. групи факторів необхідні для побудови прогнозу за допомогою екстраполяції. 2. Виявлення основної тенденції розвитку явища (тренду). 3. Вивчення і вимірювання сезонних коливань у рядах динаміки. 4. Врахування кон’юнктурної складової. 5. Похибка прогнозу. Ризик прогнозування. Література: [2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 18, 19, 20, 22, 24]. Читайте також:
|
||||||||
|