Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Початкове присвоєння значення змінним

Змінна- це пойменована ділянка оперативної пам’яті, де зберігається значення деякої величини. Для роботи зі змінними слід пам’ятати, що :

- кожна змінна програми повинна бути оголошена;

- оголошення змінних звичайно поміщають на початку функції, відразу за заголовком. Слід звернути увагу, що хоча мова C++ допускає оголошення змінних практично в будь-якому місці функції, оголошувати змінні краще все-таки на початку функції, забезпечуючи інструкцію оголошення коротким коментарем про призначення змінної;

- інструкція оголошення змінної виглядає так:

Тип ІмяЗмінної;

П р и к л а д.

int a, c;

float b, d, z;

char w;.

- Змінним можна задавати початкові значення відразу під час оголошення. Це називається ініціалізацією даних. Інструкцію оголошення змінної можна використовувати для ініціалізації змінної. В цьому випадку оголошення змінної записують таким чином:

Тип ІмяЗмінної = Вираз;

Або ІмяЗмінної1 = ІмяЗмінної2 =... = ІмяЗмінної N = Вираз;

а = 8-2; с = d = а + 4; е = d /5 + с;

- в імені змінної можна використовувати букви латинського алфавіту і цифри (першим символом повинна бути буква);

- компілятор C++ розрізняє прописні і рядкові букви, тому, наприклад, імена Summa і summa позначають різні змінні;

- основними числовими типами мови C++ є: int (цілий) і float (дробовий);

після інструкції оголошення змінної рекомендується вказувати призначення змінної.

- Змінна і вираз не обов'язково повинні бути одного типу. Крім того, у виразі можуть бути дані різних числових типів (змішані вирази). Якщо тип змінної не збігається з типом ви­разу, то у C++ відбувається автоматичне перетворення (узгод­ження) типів.

Отже, змінні – це об’єкти, які можуть набувати а також змінювати свої значення під час виконання програми.

П р и к л а д.

а та с – змінні цілого типу (типу Int)

b, d – змінні дійсного типу (типу float). Змінній d надається деяке значення 2.5 відразу під час оголошення (або, іншими словами, змінна d ініціалізується під час оголошення значенням 2.5)

w, q – змінні символьного типу (char). Змінна q ініціалізується значенням ‘a’ під час оголошення.

 


Тема. Визначення константи в мові С++. Цілочисельні константи. Символьні константи.

План

1. Визначення константи. Опис констант.

2. Цілі константи.

3. Константи з плаваючою крапкою.

4. Символьні константи.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. Iсторичне значення революції.
  9. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.




Переглядів: 796

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перерахований тип | Константи з плаваючою крапкою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.