МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||
Тема 9. Розвиток національних економік країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом науково-технічної революції (друга половина ХХ ст.)
План 1. Економічні наслідки Другої світової війни. 2. Динаміка та структурні зміни економічного розвитку Англії, Франції, Німеччини другої половини ХХ ст. (50-90 рр.). 3. Зміна структури світового господарства. НТП. 4. Неолібералізм. Неокласичний синтез. Теорія трансформації капіталізму. Теорії індустріального суспільства. Концепції футурології.
Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів над темою Розгляд теми необхідно розпочати з економічних наслідків Другої світової війни, що спричинили нерівномірність та особливості господарств країн світу. Далі слід звернути увагу на індустріальне піднесення 30-60-х років ХХ ст., появу і розвиток нових галузей промисловості, зміну структури світового господарства, визначальну роль НТП у прискоренні темпів економічного зростання, централізацію капіталу та виробництва, збільшення кількості міжнаціональних монополій. Наступним етапом роботи є дослідження процесу поглиблення державного регулювання економіки, індустріалізації сільського господарства, стандартизації продукції землеробства, пожвавлення світової торгівлі; зростання незбалансованості у зовнішньоекономічних операціях між економічно розвиненими і аграрно-сировинними країнами. Засвоєний матеріал надасть змогу розкрити сутність англійського неолібералізму, осягнути вчення Фрідріха фон Хаєка, засвоїти теорію соціального ринкового господарства, паралельно досліджуючи французьку школу лібералізму (Ж. Рюеф), американський неолібералізм та монетаризм Мілтона Фрідмена. Розглянувши коло окреслених питань, студент зможе опанувати теорію «економіки пропозицій та раціональних очікувань», неокласичний синтез, теорію трансформації, капіталізму та «індустріального суспільства».
Основні терміни та поняття Девальвація, диверсифікація, інфраструктура, інновація, інтеграція, світова інфраструктура.
Теми рефератів 1. Господарство Англії у другій половині ХХ ст. 2. Економічний розвиток Франції в другій половині ХХ ст. 3. Економічне вчення М.Фрідмена. 4. У. Ростоу та його концепція «стадії економічного зростання». Запитання для самоконтролю 1. Чим характеризується економічний розвиток США в роки Другої світової війни. 2. Назвіть результати впровадження плану Маршала. 3. Які причини піднесення економіки Японії в 50 – 60-х роках ХХ ст.? 4. Які зміни сталися у структурі світового капіталістичного господарства після Другої світової війни? 5. Порівняйте розвиток сільського господарства капіталістичних економічно розвинутих країн із соціалістичними країнами. 6. У чому полягають основні теоретичні ідеї монетаризму? 7. Охарактеризуйте вплив підвищення ставок оподаткування на економічну систему. Яку залежність демонструє крива Лаффера? 8. У чому полягає сутність інституціональної ідеї про соціальний контроль суспільства над економікою?
Читайте також:
|
|||
|