Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 2

Модуль 1.1Основи обчислювальної техніки

Тема: Арифметичні та логічні операції над двійковими числами

Завдання 2.1. Виконайте додавання чисел 13m10 та 7n10 у двійковому вигляді і перевірте результат у десятковій системі, де m-передостання, n-остання цифри залікової книжки.

Завдання 2.2. Виконайте віднімання чисел 13m10 та 7n10 у двійковому вигляді в оберненому та додатковому кодах, де m-передостання, n-остання цифри залікової книжки.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  6. Задача 1
  7. Задача 1
  8. Задача 1
  9. ЗАДАЧА 1
  10. Задача 1
  11. Задача 1.
  12. Задача 1.




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перетворення десяткових чисел. | Методичні вказівки по виконанню задачі 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.