Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вченння і життєдіяльність Р. Декарта

1. Рене Декарт народився:

А. у Франції 31 березня 1596 року

Б. у Англії 23 березня 1566 року

В. у Італії 5 квітня 1600 року

Г. немає варіанту

2. Р.Декарт помер:

А. у Швеції 11 лютого 1650 року

Б. у Іспанії 7 березня 1700 року

В. у Італії 5 квітня 1600 року

Г. немає варіанту

3. Декарт, розглядаючи проблему співвідношення душі і тіла, зосередив увагу на

А. провідній ролі душі перед тілом

Б. проблемі так званого психофізичного дуалізму

В. будові мозку

Г. всі варіанти

4. Позиція Декарта спричинила за собою зміну методів дослідження душі:

А. більше стало метафізичних міркувань

Б. стали застосовувати методи об'єктивного спостереження за ходом психічних процесів і експерименту

В більше стало умоглядних спекуляцій про існування і природу душі.

Г. всі варіанти

5. Розглядаючи природу тіла, Декарт безпосередньо апелював до

А. механико-гідравлічній моделі

Б. атомістичної моделі

В. хімічної науки

Г. всі варіанти

6. Декарта часто називають автором учення про

А. виховання

Б. рефлекси

В. позитивізм

Г. всі варіанти

7. На думку Декарта

А. м'язи і сухожилля подібні до двигуна і пружин

Б. всі рухи механічного тіла не довільні, а викликаються якимись зовнішніми причинами

В. значна частина рухів людського тіла відбувається без якої-небудь, участі свідомості.

Г. всі варіанти

8. Ідеї Декарта відбилися на сучасному уявленні

А. психоаналітиків про несвідомий

Б. бихевиористів про стимул-реактивний (s-r) принцип поведінки

В. гештальтистів про сприйняття свідомості

Г. всі варіанти


Читайте також:

  1. Вплив забруднень на життєдіяльність організмів і здоров'я людей.
  2. Духовність — це почуття й усвідомлення реальності, яка безпосередньо чи опосередковано спрямовує життєдіяльність людини.
  3. Життєдіяльність ВІЛ інфікованих в Україні регулюється ЗУ «Про запобігання захворювання на СНІД і соціальний захист населення».
  4. Методологічні пошуки Ф.Бекона, Р.Декарта та Т. Гоббса
  5. Негативний вплив на життєдіяльність людей та функціонування об’єктів економіки метеорологічних явищ.
  6. НТП та його вплив на життєдіяльність населення.
  7. Раціоналізм в новоєвропейській філософії. Основні ідеї вчень Р. Декарта і Б. Спінози.
  8. Рене Декарт (1596 -1650) - філософ, математик, фізик, механік, фізіолог. Основна риса філософського світогляду Декарта - дуалізм.
  9. Тема 2 Надзвичайні ситуації мирного та воєнного часів, їх вплив на життєдіяльність населення України
  10. Тема 7. Поняття «Я – концепції» та її вплив на життєдіяльність людини
  11. Тема лекції: Надзвичайні ситуації та їх вплив на життєдіяльність населення




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологія Ч. Беббіджа (1792—1871) та О. Конта (1798-1857) | Вчення Д.Гартлі, Д. Берклі, Д. Юма, Д. Мілля, Д. Локка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.