Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вчення Д.Гартлі, Д. Берклі, Д. Юма, Д. Мілля, Д. Локка

1. Роки життя Д.Гартлі:

А. 1717 -1776

Б. 1685 -1753

В. 1806 -1873

Г. 1705-1757

2. Девід Гартлі написав книгу:

А. «Досвід нової теорії зору»

Б. «Трактат про початки людських знань».

В. «Роздум про людину, його будову, борг, покладання надії»

Г. всі варіанти

3. Гартлі припускав, що:

А. основним законом асоціації є закон суміжності

Б. рецептор повинен розглядатися не сам по собі, а як компонент системи.

В. наступні за роздратуванням рецептора рухи м'язів можуть відбуватися в непомітній для зовнішнього сприйняття формі.

Г. всі варіанти

Д. вольова поведінка виникає у людини завдяки з'єднанню сенсорних реакцій з мовою.

4. Гартлі пояснював функціонування мозку і нервової системи в цілому через ідею

А. мозкових вібрацій

Б. відтворення вражень

В. роботи атомів

Г. всі варіанти

5.Роки життя Джорджа Берклі:

А. 1717 -1776

Би. 1685 -1753

У. 1806 -1873

Р. 1705-1757

6.Д. Берклі написав:

А. «Досвід нової теорії зору»

Б. «Трактат про початки людських знань».

В. «Роздум про людину, його будову, борг, покладання надії»

Г. варіанти А і Б

7.Дж. Берклі вважав, що

А. всі наші знання про зовнішній світ походять з досвіду

Б. всі якості вторинні

В. «бути – означає бути в сприйнятті»

Г. всі варіанти

8.Роки життя Дейвіда Юма:

А. 1717 -1776

Б. 1685 -1753

В. 1806 -1873

Г. 1705-1757

9.Д. Юм відомий тим, що:

А проголосив єдиним об'єктом пізнання досвід

Б. відкинув рефлексію як джерело пізнання.

В. розвинув вчення про плотський досвід як потік «вражень»

Г. всі варіанти

10.Роки життя Д.С. Мілля:

А. 1717 -1776

Б. 1685 -1753

В. 1806 -1873

Г. 1705-1757

11.Д.С. Мілль написав:

А. «Досвід нової теорії зору»

Б. «Трактат про початки людських знань».

В. «Поневолення жінки»

Г. немає варіанту

12.Д.С. Мілль вважав, що

А. всі наші знання про зовнішній світ походять з досвіду

Б. всі якості вторинні

В. «бути – означає бути в сприйнятті»

Г. розум грає активну роль у виробленні асоціативних ідей

13.Джеймс Мілль прожив період:

А. 1773 – 1836

Би. 1685 -1753

У. 1806 -1873

Р. 1705-1757

14.Д.Мілль написав:

А. «Історія британської Індії», «Аналіз феноменів людського розуму»

Би. «Трактат про початки людських знань».

У. «Поневолення жінки»

Р. всі варіанти

15.Д. Мілль хотів довести, що

А. людський розум є не більше ніж машина

Би. розум – якась пасивна структура, що приводиться в рух тільки зовнішніми стимулами

У. у відповідь на зовнішні стимули людина реагує автоматично

Р. всі варіанти

16.Джон Локк прожив період:

А. 1773 – 1836

Би. 1685 -1753

У. 1632 - 1704

Р. 1705-1757

17.Джон Локк написав книгу:

А. «Досвід про людський розум».

Би. «Трактат про початки людських знань».

У. «Поневолення жінки»

Р. всі варіанти

18.Локк заперечує декартівські:

А. вчення про рефлекс

Би. природжені ідеї

У. філософські роботи

Р. всі варіанти

19. Локк розрізняє:

А. 2 досвіди: зовнішній і внутрішній

Би. прості і складні ідеї

У. первинні і вторинні якості

Р. всі варіанти

20. Начлом епохи психохімічного підходу в теорії асоціацій є заява Локка про те, що:

А. існує трьохкомпонентна теорія колірного зору

Би. складні ідеї утворюються в результаті поєднання і комбінування простих

У. існують природжені ідеї

Р. всі варіанти


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  11. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  12. Атомно-молекулярне вчення.




Переглядів: 918

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вченння і життєдіяльність Р. Декарта | Вчення І.М.Сеченова.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.