Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вчення І.М.Сеченова.

1. И.М. Сеченов – місце народження і роки життя:

А. Італія, 1823 -1877

Би Німеччина, 1838 – 1917

У. Росія, 1829-1905

Р. немає варіанту

2. Найбільш важлива для психології робота Сеченова називається:

А. « Психологія з погляду бихевиориста»

Би. «Рефлекси головного мозку»

У. «Канон »

Р. немає варіантів

3. Сеченов поставив завдання:

А. довести можливість додатку фізіологічних знань до явищ психічного життя

Би. створити лабораторію для досвідченої психології

У. написати підручник по психології

Р. всі варіанти

4. По Сеченову первинними причинами вчинків є:

А. мотиви

Би. відвернуті уявлення

У. вплив ззовні у формі відчуття

Р. всі варіанти

5. За допомогою відкритого Сеченовим рефлекторного принципу:

А. спростовується теорія Декарта

Би. психічне отримує своє причинне пояснення

У. затверджується принцип монізму

Р. немає варіанту

6. Рефлекторна схема психічного процесу у Сеченова така:

А. думка, слово, дія

Би. емоція, сприйняття, слово

У. рух, вчинок, мова

Р. всі варіанти

7. Рефлекторний підхід до вивчення мозкових механізмів психічних процесів після Сеченова використовували учені:

А. И.П. Павлов, А.А. Ухтомській, Н.Н.Ланге

Би. Бекон, Оккам

У. Аквінській, Новіков

Р. всі варіанти

8.Предметом психології Сеченов бачив

А. структуру свідомості

Би. психічні акти

У. цілісна поведінка

Р. всі варіанти

9. Сеченов стояв біля витоків:

А. структуралізму

Би. позитивізму

У. функционалізму

Р. бихевиоризма

 

Вчення В.Вундта

1. У Вундт – місце народження і роки життя

А. Італія, 1823 -1877

Би Німеччина, 1832 – 1920

У. Росія, 1829-1905

Р. немає варіанту

2. Перша дослідницька психологічна лабораторія, перетворена згодом в інститут, заснована Вільгельмом Вундтом в:

А. 1879 р.

Би. 1877 р.

У. 1890 р.

Р. немає варіанту

3. Програма Вундта, изложенна в 1862г. у книзі:

А. « Лекції про душу людини і тварин»

Би. «Нариси по вивченню мускульного руху»

У. «Нариси по теорії плотських сприйнять»

Р. всі варіанти

4. Програма Вундта, викладена в 1862г. підрозділяла психологію на:

А. експериментальну, етнічну психологію і наукову метафізику

Би. психологію народів, мас і індивіда

У. філософію, історію і психологію

Р. всі варіанти

5.Перший науковий психологічний журнал, що спочатку носив назву «Філософські дослідження» Вундт видав в:

А. 1905 г

Би. 1883 р.

У. 1920 р.

Р. немає варіанту

6. Вундт стояв біля витоків:

А. структуралізму

Би. позитивізму

У. функционалізму

Р. всі варіанти

7.Предметом психології Вундт бачив

А. структуру свідомості

Би. психічні акти

У. цілісна поведінка

Р. усвідомлюваний внутрішній досвід


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  11. Атомно-молекулярне вчення.
  12. В результаті вивчення дисципліни студент повинен




Переглядів: 734

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вчення Д.Гартлі, Д. Берклі, Д. Юма, Д. Мілля, Д. Локка | Передумови гештальт-психології.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.