МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
В результаті вивчення дисципліни студент повинензнати: ü сутність господарської діяльності та основні важелі регулювання господарської та підприємницької діяльності на Україні; ü поняття підприємства, їх класифікацію за ознаками, види й організаційно-правові форми підприємств; ü основи управління та характеристику структур управління підприємством; ü сутність, функції та структуру ринку, аналізувати та прогнозувати попит на продукцію,товари (послуги); ü склад та характеристику виробничих ресурсів підприємства та показники ефективності їх використання; ü сутність виробничої програми підприємства, її завдання та характеристику; ü характеристику техніко –технологічної бази та організаційно –економічне управління технічним розвитком підприємства; ü сутність, принципи організації виробництва, її типи, форми і методи; ü склад системи управління якістю та конкурентоспроможності продукції; ü методи вимірювання та фактори зростання продуктивності праці; ü характеристику та класифікацію витрат підприємства, групування витрат виробничої собівартості за статтями; ü сутність і види прибутку та механізм визначення ефективності діяльності підприємства; ü поняття та умови проведення реструктуризації та санації підприємств; ü поняття та причини банкрутства, методичні підходи до оцінки предбанкрутного стану підприємств, процедуру ліквідації підприємства, шляхи подолання банкрутства. вміти: ü викласти лекційний матеріал з врахуванням самостійного завдання; ü характеризувати поняття підприємства та підприємницька діяльність, визначати основні загальні функції організаційно – правових форм підприємств; ü проводити оцінку та прогнозування попиту; ü розраховувати структуру виробничих ресурсів підприємства; ü визначити показники забезпеченості та ефективності використання виробничих ресурсів підприємства; ü розраховувати структуру нематеріальних ресурсів та проводити їх оцінки, проводити нарахування амортизаційних відрахувань нематеріальних активів; ü визначати показники ефективності використання інвестицій та технічних нововведень на підприємстві; ü розраховувати структуру витрат виробництва та визначати вплив різноманітних факторів на рівень собівартості продукції; ü використовувати методику визначення економічної ефективності виробництва продукції; ü дати характеристику видам ризику та його факторам, дати характеристику причинам банкрутства та його процедурі, визначати ймовірність банкрутства. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН Читайте також:
|
||||||||
|