Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

ü сутність господарської діяльності та основні важелі регулювання господарської та підприємницької діяльності на Україні;

ü поняття підприємства, їх класифікацію за ознаками, види й організаційно-правові форми підприємств;

ü основи управління та характеристику структур управління підприємством;

ü сутність, функції та структуру ринку, аналізувати та прогнозувати попит на продукцію,товари (послуги);

ü склад та характеристику виробничих ресурсів підприємства та показники ефективності їх використання;

ü сутність виробничої програми підприємства, її завдання та характеристику;

ü характеристику техніко –технологічної бази та організаційно –економічне управління технічним розвитком підприємства;

ü сутність, принципи організації виробництва, її типи, форми і методи;

ü склад системи управління якістю та конкурентоспроможності продукції;

ü методи вимірювання та фактори зростання продуктивності праці;

ü характеристику та класифікацію витрат підприємства, групування витрат виробничої собівартості за статтями;

ü сутність і види прибутку та механізм визначення ефективності діяльності підприємства;

ü поняття та умови проведення реструктуризації та санації підприємств;

ü поняття та причини банкрутства, методичні підходи до оцінки предбанкрутного стану підприємств, процедуру ліквідації підприємства, шляхи подолання банкрутства.

вміти:

ü викласти лекційний матеріал з врахуванням самостійного завдання;

ü характеризувати поняття підприємства та підприємницька діяльність, визначати основні загальні функції організаційно – правових форм підприємств;

ü проводити оцінку та прогнозування попиту;

ü розраховувати структуру виробничих ресурсів підприємства;

ü визначити показники забезпеченості та ефективності використання виробничих ресурсів підприємства;

ü розраховувати структуру нематеріальних ресурсів та проводити їх оцінки, проводити нарахування амортизаційних відрахувань нематеріальних активів;

ü визначати показники ефективності використання інвестицій та технічних нововведень на підприємстві;

ü розраховувати структуру витрат виробництва та визначати вплив різноманітних факторів на рівень собівартості продукції;

ü використовувати методику визначення економічної ефективності виробництва продукції;

ü дати характеристику видам ризику та його факторам, дати характеристику причинам банкрутства та його процедурі, визначати ймовірність банкрутства.

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  5. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  6. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Вивчення нового матеріалу.
  9. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  10. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  11. V. Вивчення нового матеріалу.
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 753

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ | Курсу «Економіка підприємств»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.