Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Кафедра “Економіка підприємств”

 

 

 
 

 


 

 


ДО ПРАКТИЧНИХ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТТЬ

для студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки

6.030509 «Облік і аудит»

6.030508 «Фінанси та кредит»

 

денної форми навчання

 

Мелітополь, 2012

 

 

УДК 631.1 (07)

ББК 65.9 (2) 32 я 73

 

Економіка підприємства. Методичні вказівки для практичних і семінарських занять для студентів факультету економіки та бізнесу за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит», 6.030508 «Фінанси та кредит» – Таврійський державний агротехнологічний університет, 2012. –110 с.

 

Розробник: к.е.н., доцент кафедри економіки підприємств Болтянська Л.О.

Рецензенти :

к.е.н, кафедри економіка

Мелітопольського інституту державного

Та муніципального управління «КПУ» Гайдукова Т.П.

 

к.е.н., доцент кафедри

менеджменту і маркетингу ТДАТУ Арестенко ТВ.

 

Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри «» 201 р., протокол № . Затверджено методичною комісією економічного факультету «» 201 р., протокол № .


Вступ.

Економіка – це сукупність засобів, законів та правил ведення господарства. Вона включає широкий спектр матеріальних і нематеріальних об’єктів, процесів, способів виробництва і розподілу матеріальних та духовних благ.

Високоефективну і конкурентноспроможну економіку можуть сформувати та розвивати тільки професійно компетентні і досвідчені управлінські кадри всіх рівнів.

Методичні вказівки з економіки підприємств відображають активні форми навчання, до яких відносять семінари з основних теоретичних тем курсу та розв’язання практичних завдань з подальшим аналізом висновками та пропозиціями. Мають за мету допомагати студентам ліпше сприймати та засвоювати теоретичний та методичні положення.

Кількість і характер включених до рекомендацій практичних і семінарських завдань дозволяють їх розв’язувати та аналізувати не тільки під час проведення аудиторних занять, а й самостійно при виконанні письмових завдань.

Кожне заняття починається з визначення його мети. На початку кожної теми наводиться перелік ключових термінів і понять, основні положення даної теми та методичні рекомендації його виконання.

Перед виконанням розрахункових завдань необхідно опрацювати теоретичний матеріал за обраною темою. Розрахунки проводяться у вказаних таблицях за індивідуальним варіантом.

Додані до кожного заняття питання для самостійного поглибленого вивчення можуть бути використані для організації дискусій із теоретичних і методичних питань, проведення студентами наукових досліджень відповідного рівня, визначення тематики курсових та дипломних робіт.

Мета курсу – сформувати уявлення про економічні засади функціонування підприємств, внутрішнього і зовнішнього середовища його діяльності.

Предмет курсу – вивчення процесу економічних відносин функціонування підприємств в сучасних умовах і обґрунтування основних напрямків їх удосконалення.

Завдання курсу на основі характеристики діяльності підприємства засвоїти основні поняття та категорії курсу економіка підприємства; оволодіти навичками дослідження взаємовідносин підприємства з іншими суб’єктами господарської діяльності, державою та ринком; сформувати уміння в проведенні розрахунків показників процесу діяльності підприємства; зорієнтувати студентів до вибору важливих напрямків розвитку підприємств в сучасних умовах.


Читайте також:

  1. Tutor – викладач (в англійських університетах)
  2. VII. Цільовий прийом до Національного авіаційного університету
  3. В). Державний бюджет, розподіл ресурсів і суспільні блага.
  4. Відкриття в 1944 році філософського факультету в Київському університеті і створення в 1946 році Інституту філософії АН України сприяло активізації філософського життя в Україні.
  5. Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
  6. Влади з нагляду за охороною праці до середини 2005 р. був Державний комітет
  7. Декларація про державний суверенітет — основа затвердження суверенітету України
  8. Державний борг та управління ним
  9. ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  10. ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ
  11. ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД
  12. Державний лад Англії після нормандського завоювання 1066 року.




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | В результаті вивчення дисципліни студент повинен

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.