МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТКафедра “Економіка підприємств”
ДО ПРАКТИЧНИХ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТТЬ для студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит» 6.030508 «Фінанси та кредит»
денної форми навчання
Мелітополь, 2012
УДК 631.1 (07) ББК 65.9 (2) 32 я 73
Економіка підприємства. Методичні вказівки для практичних і семінарських занять для студентів факультету економіки та бізнесу за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит», 6.030508 «Фінанси та кредит» – Таврійський державний агротехнологічний університет, 2012. –110 с.
Розробник: к.е.н., доцент кафедри економіки підприємств Болтянська Л.О. Рецензенти : к.е.н, кафедри економіка Мелітопольського інституту державного Та муніципального управління «КПУ» Гайдукова Т.П.
к.е.н., доцент кафедри менеджменту і маркетингу ТДАТУ Арестенко ТВ.
Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри «» 201 р., протокол № . Затверджено методичною комісією економічного факультету «» 201 р., протокол № . Вступ. Економіка – це сукупність засобів, законів та правил ведення господарства. Вона включає широкий спектр матеріальних і нематеріальних об’єктів, процесів, способів виробництва і розподілу матеріальних та духовних благ. Високоефективну і конкурентноспроможну економіку можуть сформувати та розвивати тільки професійно компетентні і досвідчені управлінські кадри всіх рівнів. Методичні вказівки з економіки підприємств відображають активні форми навчання, до яких відносять семінари з основних теоретичних тем курсу та розв’язання практичних завдань з подальшим аналізом висновками та пропозиціями. Мають за мету допомагати студентам ліпше сприймати та засвоювати теоретичний та методичні положення. Кількість і характер включених до рекомендацій практичних і семінарських завдань дозволяють їх розв’язувати та аналізувати не тільки під час проведення аудиторних занять, а й самостійно при виконанні письмових завдань. Кожне заняття починається з визначення його мети. На початку кожної теми наводиться перелік ключових термінів і понять, основні положення даної теми та методичні рекомендації його виконання. Перед виконанням розрахункових завдань необхідно опрацювати теоретичний матеріал за обраною темою. Розрахунки проводяться у вказаних таблицях за індивідуальним варіантом. Додані до кожного заняття питання для самостійного поглибленого вивчення можуть бути використані для організації дискусій із теоретичних і методичних питань, проведення студентами наукових досліджень відповідного рівня, визначення тематики курсових та дипломних робіт. Мета курсу – сформувати уявлення про економічні засади функціонування підприємств, внутрішнього і зовнішнього середовища його діяльності. Предмет курсу – вивчення процесу економічних відносин функціонування підприємств в сучасних умовах і обґрунтування основних напрямків їх удосконалення. Завдання курсу– на основі характеристики діяльності підприємства засвоїти основні поняття та категорії курсу економіка підприємства; оволодіти навичками дослідження взаємовідносин підприємства з іншими суб’єктами господарської діяльності, державою та ринком; сформувати уміння в проведенні розрахунків показників процесу діяльності підприємства; зорієнтувати студентів до вибору важливих напрямків розвитку підприємств в сучасних умовах. Читайте також:
|
|||||||||||
|