МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Курсу «Економіка підприємств»
ЗАНЯТТЯ 1. (2 год.) Тема: Основи підприємництва. Мета: Засвоїти поняття «підприємництво», ознаки та принципи здійснення підприємницької діяльності. Опанувати форми та моделі підприємницької діяльності. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен вміти: - характеризувати підприємницьку та господарську діяльність, - визначати типи підприємницької діяльності, принципи та моделі. - формулювати поняття та особливості малого підприємництва. План семінару: 1. Підприємство, як сучасна форма господарювання. 2. Принципи здійснення, форми і моделі підприємницької діяльності. 3. Типи підприємницької діяльності та їх особливості. 4. Основні форми комерційних підприємств. 5. Мале підприємництво в ринкових умовах. Терміни та поняття. Підприємницька та господарська діяльність, форми підприємницької діяльності, товариства, моделі підприємництва, виробнича і посередницька діяльність, мале підприємництво, малі підприємства. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|