МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зображення водних об’єктівХарактеристика Світового океану зводиться до показу його берегової лінії, рельєфу дна, морських шляхів сполучення, океанічних течій, областей поширення постійних та плавучих крижин, окремих елементів рослинності. Рельєф дна Світового океану передається гіпсометричним способом, ізобатами – лініями однакових глибин. Ізобати проводяться із змінним глибинним інтервалом. Стандартної шкали глибин не існує, але на всіх картах показують ізобати. що обмежують крупні форми рельєфу дна Світового океану: -200 м – межа материкової відмілини й материкового схилу; -2 000 м – межа материкового схилу й ложа океану; -6 000 – межа ложа й глибоководних жолобів (западин). Ступені глибин між ізобатами фарбуються в синій колір за принципом: чим глибше, тим темніше. Доповнюються ізобати способом відміток глибин. Вказуються. як правило, найбільші глибини: в Чорному морі – 2 211 м, Азовському морі – 21 м. У протоках вказуються мінімальні глибини: Па-де-Кале – 36 м. Велике значення набуває показ берегової лінії. В науковій географічній літературі розрізняють типи берегів: далматинський, ріасовий, фіордовий, шхерний, лагунний, лиманний, корінний тощо (картографічне зображення їх представлене в Атласі вчителя). Головну річку річкової мережі на суходолі (на навчальних картах) показують жирнішою лінією. Довжина лінійного знака річки дає уяву про протяжність річки. При цьому внаслідок генералізації довжина річки зазнала істотного скорочення. Крім цього, на загальногеографічній оглядовій карті можна отримати дані про особливості річкової системи: її загальну конфігурацію, асиметричність чи симетричність, верхню, середню та нижню частини течії, а також характер вододілів, розміри та форму басейну, особливості живлення, густоту та звивистість русла на різних відрізках течії тощо. Ширина русла не відповідає ширині лінійного умовного знаку у масштабі карти. На картах показуються (й підписуються) пороги, водоспади, судноплавні ділянки, показується характер гирла. На навчальних картах судноплавні ділянки показують блакитним просвітом осі лінійного знака або стрілкою. Показують урізи вод. Для великих озер (Каспійське, Байкал) гіпсометричним способом передають рельєф дна. Для всіх озер показують урізи вод і відмітки найбільших глибин. Якість води у озерах передають кольором, наприклад, синім – із прісною водою, світло-бузковим – із солоною. Вказують спеціальними знаками порти, морські та озерні шляхи сполучення, границі плавучих крижин, поширення коралів, морських водоростей тощо. Читайте також:
|
||||||||
|