Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І рівень

1.Визначити версифікаційні особливості "Енеїди" І.Котляревського:
а) гекзаметр; в) неточна рима;

б) 4-стоповий ямб; г) децима.

2.Яку із форм типізації застосовує І. Котляревський при творенні образів богів у поемі "Енеїда"?

а) соціально-побутову; г) соціально-психологічну;

б) сатиричну; е) психологічну,

в) побутову;

3.Яку роль в "Енеїді" І.Котляревського виконують етнографічні описи?

а) як засіб змалювання певних сторін народного життя;

б) як засіб індивідуалізації персонажів;

в) як засіб психологічної характеристики;

г) як засіб пародіювання;

д) як засіб творення комічного.

4. Визначити характер конфлікту у п'єсі І. Котляревського "Наталка Полтавка":

а) соціальний; г) соціально-побутовий;

б) психологічний; д) пригодницький.

в) соціально-психологічний;

5. У творенні образу Петра ("Наталка Полтавка" І. Котляревського)
використано традиції:

а) бароко; г) реалізму;

б) ренесансу; д) сентименталізму.

в) класицизму;

6. За жанровими особливостями п'єса "Наталка Полтавка"
І.Котляревського є:

а) комічною оперою; г) водевілем;

б) ліричною драмою; д) драмою-мораліте.

в) комедією;

7. Про кого з українських письменників початку XIX ст. П. Куліш писав, що той "увів нас у мужицьку хату"?

а) Є. Гребінку; г) І. Котляревського;

б) Г. Квітку-Основ'яненка; д) Л. Боровиковського.

в) М. Костомаров

8.Назвати ім'я героїні повісті Г. Квітки-Основ'яненка, доля якої була
подібна до долі Катерини з однойменної поеми Т. Шевченка:

а) Галочка; г) Оксана;

б) ївга; д) Тетяна.

в) Маруся;

9. У якому зі своїх творів Г. Квітка-Основ'яненко писав, що
письменник мусить зображати "і звичайне, і ніжненьке, і розумне, і
полезне":

а) "Маруся"; г) "Сватання на Гончарівці";

б) "Салдацький патрет"; д) "Конотопська відьма1'?

в) "Супліка до пана іздателя";

ІІ рівень

Назвіть проблематику роману «Чорна рада» П.Куліша.

ІІІ рівень

Розкажіть про життєвий і творчий шлях Т.Шевченка

ІV рівень

Проаналізуйте повість «Конотопська відьма» Г.Квітки-Основ’яненка.

Варіант 4


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. Базовий рівень підготовки.
  6. Безробіття та його природний рівень
  7. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  8. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  9. В Україні немає свого фільмофонду і державного кіномузею, низький рівень кіноосвіти. Зовсім зникла кінопреса (журнали “Новини кіноекрана”, “Вавилон”).
  10. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  11. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  12. Високий рівень




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І рівень | І рівень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.