Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І рівень

1. Назвати стильові елементи драми І.Котляревського "Наталка
Полтавка":

а) сентименталізм; г) класицизм;

б) реалізм; д) бароко.

в) преромантизм;

2. Героїня якого твору характеризується такими словами: "Золото, не
дівка, красива, розумна, моторна, до всякого діла дотепна, у неї добре серце, поважає матір свою, шанує старших від себе, трудяща, рукодільниця...":

а) Маруся (однойменна повість Г. Квітки-Основ'яненка);

б) Олена (однойменна новела М. Шашкевича);

в) Наталка ("Наталка Полтавка» І. Котляревського);

г) Уляна ("Сватання на Гончарівці" Г. Квітки-Основ'яненка);

д) Оксана ("Сердешна Оксана" Г. Квітки-Основ'яненка)?

3. У якому відомому драматичному творі герой виконує пісні "Гомін, гомін по діброві" та "Ворскло річка невеличка":

а) "Москаль-чарівник" (І. Котляревський);

б) "Наталка Полтавка" (І. Котляревський);

в) "Сава Чалий" (М. Костомаров);

г) "Сватання на Гончарівці" (Г. Квітка-Основ'яненко);

д) "Шельменко-денщик" (Г. Квітка-Основ'яненко)?

4.Назвати особливості композиції п'єси І. Котляревського "Наталка
Полтавка":

а) включення пісенних номерів;

б) заплутана інтрига;

в) напружений сюжет;

д) введення відгуку на драматичний твір;

е) авторські відступи.

5. Назвати жанр твору І. Котляревського "Пісня на новий 1805 год
пану нашому і батьку князю Олексію Борисовичу Куракіну":

а) пісня; г) гімн;

б) послання; д) дифірамб.

в) ода;

6. Хто з літературознавців, критикуючи наслідувачів І.Котляревського, писав в "Історії українського письменства": "Ще драматурги, маю­чи перед очима поважну "Наталку-Полтавку", зуміли вдержатися в ме­жах літературної пристойності, а вже що віршописці, то зовсім пусти­лись були берега, скарикатуривши по саме нікуди сатиричну сторону «Енеїди»:

а) В. Перетц; г) С. Єфремов;

б) І. Франка; д) Л. Білецький.

в) Д. Чижевський;

7. Водевіль як жанр характеризується:
а) великим обсягом;

б) введенням у дію пісенних і танцювальних номерів;

в) несподіваною розв 'язкою;

г) ускладненим сюжетом;

д) спрощеністю у демонстрації людських почуттів.

8. Назвати автора переспіву давньогрецької пародійної поеми
"Батрахоміомахія" - "Жабомишодраківка", в якій уперше в
українському віршуванні було використано гекзаметр:

а) К. Думитрашко; г) С. Александров;

б) І. Котляревський; д) Я. Кухаренко,

в) П. Білецький-Носенко;

9. Назвати твір, що за жанровими ознаками є водевілем:
а) "Москаль-чарівник" (І. Котляревський);

б) "Бой-жінка" (Г. Квітка-Основ'яненко);

в) "Сватання на Гончарівці" (Г. Квітка-Основ'яненко);

г) "Наталка Полтавка" (І. Котляревський).


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. Базовий рівень підготовки.
  6. Безробіття та його природний рівень
  7. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  8. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  9. В Україні немає свого фільмофонду і державного кіномузею, низький рівень кіноосвіти. Зовсім зникла кінопреса (журнали “Новини кіноекрана”, “Вавилон”).
  10. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  11. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  12. Високий рівень




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І рівень | ІІІ рівень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.