Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Упр. 5. Составьте предложения начав с WHAT / WHO / HOW / WHERE / WHY.

1. (what colour your car?) What colour is your car?____________________

2. ( where my key) Where __________________________________________?

3. (where my socks?) ________________________________________________?

4. (how old your father?) How ____________________________________________?

5. (what colour his eyes?) ________________________________________________?

6. (why John angry with me?) ________________________________________________?

7. (how much these shoes?) ________________________________________________?

8. (who your favourite actor?) ________________________________________________?

 

 

The verb “to be” in the Past Simple Tense

 

Affirmative   Negative
I was You were He / she / it was We / you /they were   I was not (wasn’t) You were not (weren’t) He / she / it was not (wasn’t) We / you / they were not (weren’t)

 

 

Questions   Short answers
Was I? Were you? Was he / she / it? Were we / you / they?   Yes , I was Yes, you were Yes, he/ she / it was Yes, we / you / they were No, I wasn’t No, you weren’t No, he / she / it wasn’t No, we / you / they weren’t

 

Упр. 6. Вставьте WAS / WASN’T / WERE / WEREN’T.

1. We didn’t like that house. It __was__ very old and it __wasn’t__ large enough.

2. Helen got married when she __________ 21 years old.

3. I called you yesterday evening but you ___________ at home. Where ___________ you?

4. My son ________ at work last week because he ________ ill. He’s better now.

5. The shops ___________ open yesterday because it _________ a public holiday.

6. “_________ at home at 9.30?” “No, I ___________. I _________ at work.”

7. Kate _______ in the south last year but Sue ________. She _______busy with her work.

8. When my parents ___________ young they rented a flat.

 

 

Упр. 7. Вставьте AM / IS / ARE / WAS / WERE.

1. Last year she __was 22, so she ___is__ 23 now.

2. Today the weather _______ nice, but yesterday it ________ cold.

3. I _________ hungry. Can I have something to eat?

4. I _________ hungry last night, so I had something to eat.

5. Where ________ you at 11 o’clock last Friday morning?

6. Don’t buy those shoes. They _________ too expensive.

7. Why _________ you so angry yesterday?

8. We must go now. It ________ very late.

9. This time last year I _________ in Paris.

10. “Where ______ the children?” “I don’t know. They _______ in the garden ten minutes ago.

 


Читайте також:

  1. A4) somewhere; B4) anywhere; C4) nowhere; D4) everywhere
  2. Identify the rooms in the pictures and say what you can see in these rooms and where these items are situated using the following prepositions.
  3. Where do you study? I study at school number one.
  4. Закончите следующие предложения, используя необходимую информацию из текста.
  5. Измените предложения, используя в них оборот «сложное подлежащее».
  6. Используя структуру нижеприведенного резюме, составьте свое личное резюме.
  7. Кривая предложения конкурентной фирмы. Равновесие в краткосрочном периоде
  8. Лорд Морлі відзначав, що в публічних виступах головними є три складові: хто говорить, як говорить і що говорить.
  9. Объедините предложения так, чтобы получились связные высказывания.
  10. Переведите на русский язык следующие предложения.
  11. Переведите предложения на русский язык, обращая внимание на время, выраженное формой модального глагола или его эквивалента.
  12. Переведите предложения на русский язык, обращая внимание на «сложное подлежащее».




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Упр. 34. Раскройте скобки. Употребите глаголы в Present Perfect или Past Simple.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.