Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегія концентрації на сегменті. Зміст, переваги, ризики.

Відмінною рисою цих стратегій є їхня орієнтація на окремий сегмент ринку, що може бути визначений виходячи з географічних особливостей, особливих вимог до використання товару або особливих його характеристик, привабливих тільки для данного сегменту. Стратегічна мета полягає у тому, щоб краще обслуговувати покупців цільового сегменту. Дані стратегії можуть бути ефективними при наявності таких умов: сегмент занадто великий, щоб бути прибутковим, але він має хороший потенціал для зростання; фірми, що використовують стратегію фокусування, мають необхідні вміння і навички, а також ресурси, необхідні для успішної роботи в сегменті, тощо.

Сфокусовані стратегії дозволяють фірмі надійно відгородити себе від впливу п’яти конкурентних сил і дають хороші результати при таких умовах: коли фірмам, що працюють на різних сегментах, дорого і складно задовольняти вимоги покупців цільового сегмента; коли фірми-конкуренти не починають на данному сегменті; коли спроби спеціалізуватися на даному сегменті; коли фірма має обмежені ресурси і тому може обслуговувати тільки цільовий сегмент.

До ризиків сфокусованої стратегії можна віднести такі: конкуренти можуть знайти шляхи наблизитись до дій фірми на цільовому сегменті; якщо сегмент дуже привабливий, це може викликати інтерес великої кількості конкурентів, які почавши працювати на ньому, знизять його прибутковість .


Читайте також:

  1. Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.
  2. Визначення концентрації гемоглобіну
  3. Визначення концентрації глюкози в цільній крові
  4. Визначення концентрації речовин у розчині фотоелектроколориметрично.
  5. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління
  6. Вимірювання хімічного складу і концентрації рідини
  7. Виробнича стратегія
  8. Виробнича стратегія
  9. Вміст карбоксигемоглобіну в крові в залежності від концентрації СО в повітрі і часу перебування в отруєнній атмосфері (сайрес, янг)
  10. Вплив концентрації електроліту на електропровідність
  11. Вплив світової кризи на Україну та антикризова стратегія її соціально-економічного розвитку
  12. Глобальна стратегія




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегія диференціювання. Зміст, переваги, ризики. | Порівняльна характеристика загальних конкурентних стратегій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.