Стандартизована продукція: тільки кілька різновидів, обмеженість вибору.
Ніяких значних змін у веденні справ: «репутація скромної та надійної компанії».
Урахування особливостей «кривої досвіду»: зниження цін ®® зниження умовно-постійних витрат на одиницю продукції внаслідок ефекту масштабу. додатковий доход за рахунок зростання обсягів продажу та частки ринку
Висока продуктивність у розрахунку на одного працівника.
Зниження витрат на інновації.
Можливості встановлення нижньої границі ринкових цін: лідерська позиція дає змогу використовувати ціни як наступальну чи оборонну зброю.
Допустимий низький маржинальний прибуток при великих оборотах.
Диференціація.
Виробничі характеристики: «ніхто не зробить це краще».
Маркетингові особливості: «наші продукти (послуги) — найкращі серед інших».
Основа — різноманітність, вибір за моделями, партіями, деталями, обслуговуванням тощо.
Створення більше однієї відмінної характеристики товару (послуги) формування системи КФУ.
Різноманітні інновації.
Індивідуальні ціни, які перевищують витрати на отримання різноманітних ознак.
Інтенсивна рекламна та збутова діяльність.
Фокусування
Виробничі характеристики: «виготовлене саме для тебе».
Маркетингові особливості: «ми задовольняємо твої потреби краще за всіх».
Спеціалізація на певну нішу: цільову групу покупців, сегмент географічного регіону.
Конкурентні переваги захищаються:
а) лідируванням на основі зниження витрат у певному сегменті ринку
б) поглибленою диференціацією (виготовлення продукту або надання послуги для задоволення особливих потреб споживачів цільового сегмента)