Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі і задачі стратегії підвищення якості продукції . Особливості розробки в сучасних умовах.

Підвищення якості продукції - невід'ємна складова частина стратегії підприємства, необхідна умова підвищення ефективності виробництва і збільшення суми прибутку.

Якість продукції - найважливіший показник діяльності підприємства. Підвищення якості продукції - одне з найважливіших засобів конкурентної боротьби, завоювання і утримання позицій на ринку. Завдання технічної політики підприємства полягає у прискоренні створення нових прогресивних виробів, що відповідають за своїми техніко-економічними параметрами поточним і потенційним вимогам споживачів.

Під якістю продукції розуміють новизну, технічний рівень, відсутність дефектів, надійність і довговічність в експлуатації.

Вся продукція підрозділяється на чотири групи, належність до кожної з яких визначає рівень якості:

- Вищий;

- Конкурентоспроможний;

- Знижений;

- Низький (неконкурентоспроможний).

Продукція вищої якості перевершує за своїми техніко-економічними показниками аналогічні товари-конкуренти. Як правило, це принципово нова продукція.

Конкурентоспроможна продукція в основному відповідає високому рівню якості, але може мати середній рівень якості серед аналогічних товарів на ринку. Конкурентоспроможність такої продукції досягається за рахунок більш ефективних маркетингових заходів щодо реклами, а стимулювання продажів буде залежати від наступних факторів: ціноутворення, гарантійного обслуговування, реклами, вибору каналів збуту і т.д.

При розробці стратегії підвищення якості товару слід враховувати мінливість показників якості в динаміці. Фірмам, які прагнуть вийти в лідери, рекомендується при формуванні стратегії розвитку застосовувати випереджальну базу порівняння, орієнтовану на конкурентоспроможність об'єкта в момент виходу з ним на ринок. Важливим елементом зворотного зв'язку в реалізації стратегії підвищення якості товарів є їх сертифікація. Необхідно активізувати роботу зі створення нових вітчизняних випробувальних та сертифікаційних центрів, рекламі сертифікованих товарів.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  8. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  11. Аграрне виробництво і його особливості
  12. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняльна характеристика загальних конкурентних стратегій. | Цілі і завдання стратегії управління персоналом фірми. Особливості розробки в сучасних умовах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.