Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Звіт про фінансові результати

Баланс

Баланс (форма № 1) є основним звітним документом, що відображає фінан­сово-майновий стан підприємства на певну дату.

Форма балансу і порядок його заповнення визначаються П(С)БО 2 „Баланс". Метою складання балансу є надання користувачам повної, правдивої та не-упередженої інформації про фінансовий стан підприємства на певну дату.

Баланс — це звіт про фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов'язання і власний капітал.

Баланс складається з двох частин: активу та пасиву.

Актив балансу містить З розділи:

I. Необоротні активи; II. Оборотні активи; III. Витрати майбутніх періодів.
Пасив балансу має 5 розділів:

I. Власний капітал; II. Забезпечення майбутніх витрат і платежів;

III. Довгострокові зобов'язання;

IV Поточні зобов'язання;

V Доходи майбутніх періодів.

Активи — це ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до одержання економічних ви­год у майбутньому.

Під економічною вигодою розуміють потенційну можливість одержання щц-приємством грошових коштів від використання активів.

Отже, активи — це ті ресурси, використання яких в майбутньому дасть мож-ливість підприємству отримати грошові кошти.

Активи (основні засоби, нематеріальні активи, матеріали, запасні частини, де­біторська заборгованість тощо), які не принесуть в майбутньому підприємству еконо­мічної вигоди, в балансі не відображаються, а повинні бути списані на витрати.

Залежно від терміну використання всі активи поділяють на необоротні (ос­новні засоби, нематеріальні активи тощо) та оборотні (запаси, грошові кошти, дебіторська заборгованість).

Власний капітал являє собою наявні активи підприємства, які залишаються після погашення всіх зобов'язань.

Зобов'язання — це заборгованість підприємства, яка виникла внаслідок ми­нулих подій і погашення якої приведе, як очікується, до зменшення ресурсів під­приємства, що втілюють в собі економічні вигоди.

Зобов'язання відображаються в балансі, якщо їх оцінка може бути достовір-іо визначена та існує ймовірність зменшення економічних вигод у майбутньому інаслідок їх погашення.

Баланс суб'єктів малого підприємництва (ф. № 1-м) має таку ж структуру та умерацію статей, що й баланс (ф. №1), лише розділи містять менше статей.

Класифікація активів на необоротні та оборотні значно полегшує проведен-і аналізу балансу, зокрема розрахунок показників ліквідності.

Баланс підприємства складається на основі інформації за залишками на балансових рахунках — 1-6 класів Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань з оборотно-сальдової відомості.

У Звіті про фінансові результати відображається інформація про доходи, витрати і фінансові результати діяльності підприємства.

Зміст, форма та загальні вимоги до розкриття статей звіту про фінансові результати визначаються Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 3 „Звіт про фінансові результати".

Метою складання Звіту про фінансові результати є надання користувачам повної, правдивої та неупередженої інформації про доходи, витрати, прибутки і збитки від діяльності підприємства за звітний період.

Звіт про фінансові результати складається з трьох розділів:

I. Фінансові результати.

II. Елементи операційних витрат.

Ш. Розрахунок показників прибутковості акцій.

Для більш повної оцінки результатів діяльності підприємства фі­нансові показники у Звіті визначаються та відображаються у розрізі звичайної діяльності та надзвичайних подій. Цей звіт дає можливість користувачам оцінити ділову активність підприємства та його фінансову привабливість без перенаси­чення інформації випадковими прибутками або збитками. Розмежування показ­ників за видами діяльності дозволяє оцінити прибутковість кожного напрямку ді­яльності та прийняти рішення щодо пріоритетності того чи іншого напрямку.

Звичайна діяльність — це будь-яка основна діяльність підприємства, а також операція, що її забезпечує або виникає внаслідок її проведення. Це діяльність, якою займається підприємство на цей час і очікується, що вона буде повторюва­тися в наступних звітних періодах. Звичайну діяльність поділяють на операційну, фінансову та інвестиційну.

Операційною діяльністю є основна діяльність підприємства та інші види дія­льності, які не є інвестиційною чи фінансовою діяльністю.

Під операційною діяльністю розуміють операції, які пов'язані з виробницт­вом або реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг), і що є головною метою створення підприємства та забезпечує основну частину його доходів.

Інвестиційна діяльність — це придбання та реалізація необоротних активів та фінансових інвестицій, які не є еквівалентами грошових коштів. Це діяльність, пов'я­зана із вкладенням грошових коштів, майнових та інших цінностей у цінні папери, необоротні активи, цілісні майнові комплекси з метою отримання прибутку.

Фінансова діяльність — це операції, внаслідок яких відбувається зміна роз­міру та складу власного та додаткового капіталів.

Надзвичайна подія — це подія або операція, яка відрізняється від звичайної діяльності підприємства, і не очікується, що вона буде повторюватись періодично або в кожному наступному звітному періоді. Така подія є результатом несподіва­них чи непередбачуваних випадків — одержання грошей у вигляді благодійної допомоги чи збитків від стихійних лих.

Звіт про фінансові результати заповнюється на основі інформації за рахун­ками 7, 8 та 9 класів. Для визначення чистого прибутку (збитку) звітного періоду послідовно зіставляють доходи і витрати від різних видів діяльності.


Читайте також:

  1. А. Фінансові коефіцієнти
  2. А. Фінансові коефіцієнти
  3. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  4. Аудиторський ризик — це ризик того, що аудитор висловить невідповідну аудиторську думку коли фінансові звіти суттєво викривлені.
  5. Бюджет виплат по фінансовій діяльності
  6. Бюджет – загальне поняття, що об’єднує різноманітні фінансові документи, які включають заплановані доходи і державні видатки на відповідний період.
  7. В залежності від мети та характеру угоди, які лежать в основі випуску векселів, а також їх забезпечення розрізняють комерційні, фінансові та фіктивні векселя.
  8. Валідація НАССР- отримання об'єктивного доказу того, що елементи НАССР-плану результативні.
  9. ВАЛЮТНО-ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ НА НАЦІОНАЛЬНИХ, МІЖНАРОДНИХ І СВІТОВИХ ФІНАНСОВИХ РИНКАХ
  10. Види загроз фінансовій безпеці держави
  11. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  12. Виправлення помилок та інші зміни у фінансовій звітності




Переглядів: 1350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фінансова звітність: призначення і склад, вимоги при складанні | Звіт про рух грошових коштів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.