Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Складіть речення про себе користуючись наступними моделями. Складіть діалоги та озвучте їх.

1. I usually walk to school/go to school by ...

2. I usually go on holiday by ...

3. One day, I want to travel by …

4. Працюйте у парах. Уявити собі, що Ви у експедиції. Відповідайте тільки «так» чи «ні». Здогадайтесь, де знаходиться Ваш товариш зараз. Складіть запитання самостійно за зразком.

Examples:

Is it hot?

Are there any animals?

Are you travelling by canoe?

Are you in the Amazon?

5. Запам’ятайте!

1. astronaut – астронавт

2. Earth – Земля

3. galaxy – галактика

4. lunar module – місячний модуль

5. Moon – Місяць

6. planet – планета

7. solar system – сонячна система

8. spaceship – космічний корабель

9. star – зірка

10. sun – сонце

Прочитайте та перекладіть українською мовою текст «The Apollo 13 space mission». Знайдіть пару (1 – 5) до нижче вказаної інформації (a – e).

1. the start of the mission

2.the number of astronauts

3. the problem

4. the distance of the spaceship from Earth

5. the temperature in the lunar module

a) three d) an explosion

b) 11th April e) 300,000 km

c) Three degrees

 

It was the third NASA mission to the Moon. The start of the mission was on the eleventh of April, 1970. People around the world were excited. They were James Lovell, John Swigert and Fred Haise. Lovell was the commander.

On the thirteenth of April, there was an explosion on the spaceship. If was in the oxygen tanks. The astronauts were scared. There wasn't any oxygen and the astronauts were 300,000 kilometres from home!

Yes, there was – the lunar module. There was oxygen, water and food for two men for two days in the lunar module. The astronauts were worried because there were three men and a journey of four days!

Yes, there were. It was very cold in the lunar module - about 3° C. Commander Lovell wasn't happy. The astronauts weren't very comfortable. They were cold and tired.

Yes, it was. The return to Earth wasn't easy but there weren't any big problems.

Yes, they were. They were tired – but safe!

7. Дайте відповіді на запитання.

1. What was Apollo 13?

2. Who were the astronauts?

3. What was the problem?

4. Was there a solution?

5. Were there any other problems?

6. Was the return journey successful?

7. Were the astronauts all right?

8. What two examples of the number 13 are there in the text?

9. Do you think it is an unlucky number?

 

Домашнє завдання

А) Заповніть пропуски відповідною формою дієслова «to be» у минулому часі. Визначте, чи є ці речення вірними. (True or False).

1. It wasthe fourth mission to the Moon.

2. James Lovell ______ the commander.

3. The explosion ______ on 11th April.

4. The astronauts _____ 200,000 km from Earth.

5. They ____ happy.


Читайте також:

  1. Cкладне речення
  2. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  3. Б) Напишіть правильні речення де необхідно.
  4. Безсполучникове складне речення
  5. БЕЗСПОЛУЧНИКОВІ СКЛАДНІ РЕЧЕННЯ З ОДНОРІДНИМИ І НЕОДНОРІДНИМИ ЧАСТИНАМИ
  6. Буратіно вирішив пожартувати з Мальвіною і написав речення з помилками. Допоможіть Мальвіні їх виправити.
  7. Вживання однорідних членів речення.
  8. Вживання часів у підрядних реченнях
  9. Вивчення однорідних членів речення
  10. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
  11. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Словник. | Б) Напишіть правильні речення де необхідно.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.109 сек.