МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зауваження
Стовпець A Стовпець B Рядок 1 d/(a*d-b*c) b/(b*c-a*d) Рядок 2 c/(b*c-a*d) a/(a*d-b*c)
МУМНОЖ Повертає добуток матриць, які зберігаються у двох масивах. Результатом є масив із такою ж кількістю рядків, як у масиві1, і з такою ж кількістю стовпців, як у масиві2. Синтаксис МУМНОЖ (масив1;масив2) масив1, масив2 — це масиви, які потрібно перемножити. Зауваження
СТЕПЕНЬ Повертає результат піднесення числа до степеня. Синтаксис СТЕПЕНЬ (число;степінь) Число1 — це основа. Воно може бути будь-яким дійсним числом. Степінь — це степінь, до якого підноситься основа. Зауваження Для піднесення до степеня можна використовувати оператор "^" замість функції СТЕПЕНЬ, наприклад 5^2.
КОРЕНЬ Повертає додатне значення квадратного кореня. Синтаксис КОРЕНЬ (число) Число — це число, для якого обчислюється квадратний корінь. Читайте також:
|
||||||||
|