Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опції для дисперсійного і кореляційного аналізу.

Дисперсійний аналіз – розділ математичної статистики, присвячений методам виявлення виявлення окремих факторів на результат експерименту. Сутність фактору характеризує його вкладом в дисперсію результату.

Дисперсія – це міра розсіювання випадкових величин, вимірювана квадратом їх відхилень від середнього значення.

Всі можливі значення, які приймає випадкова величина Х, утворюють генеральну сукупність, яка визначається по формулі

.

Конкретний набір значень Х із багатьох можливостей із генеральної сукупності утворюють вибіркову сукупність, яка визначається по формулі

.

Кореляційний аналіз – це розділ математичної статистики, присвячений вивченню взаємозв’язків між випадковими величинами. Основна задача кореляційного аналізу складається у встановленні характері і щільності зв’язків між результативними (залежними) і факторними (незалежними) показниками в даному явищі або процесами. Кореляційний зв’язок можна визначити лише при великому співставленні фактів.

Кореляція – величина, характеризуючи взаємну залежність двох випадкових величин Х і У поза залежністю, визначається чи вона деякою причинним зв’язком або просто випадковим збігом (хибна кореляція).

Коефіцієнт кореляції показує степінь щільності зв’язків між рядами Х і У в вибірковій сукупності. Чим ближче коефіцієнт по абсолютній величині до одиниці, тим щільніші цей зв’язок, і чим ближче до нуля, тим вона слабкіша.

Для обчислення коефіцієнта кореляції в Excel має функція КОРРЕЛ.

Функції для дисперсійного і кореляційного аналізу:

Функції Призначення Аргумент Приклад
ДИСП Визначення дисперсії для вибіркової сукупності Не більше 30 чисел або діапазон по вибірці із генеральної сукупності =ДИСП(В1:К1) рівно 0,816
ДИСПР Визначення дисперсії для генеральної сукупності Не більше 30 чисел або діапазонів, відповідних генеральної сукупності =ДИСПР(В1:К1) рівно 0,734
СТАНД-ОТКЛОН Визначення стандартного відхилення для вибіркової сукупності Не більше 30 чисел або діапазонів по вибірці із генеральної сукупності =СТАНДОТКЛОН(В1:К1) рівно 0,9033  
КОРРЕЛ Обчислює коефіцієнту кореляції Два масиву даних по вибірці із генеральної сукупності =КОРРЕЛ(В1:К1;В2:К2) рівно 0,997224

 

 


Читайте також:

  1. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  2. Важливою методико-методологічною проблемою є періодизація історії економічної думки, визначення пріоритетів, що підлягають аналізу.
  3. Види та напрямки економічного аналізу.
  4. Види фінансового аналізу.
  5. Встановлення конкурентного потенціалу підприємства за допомогою SWOT-аналізу.
  6. Економіко-математичні методи аналізу.
  7. Елементи однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером
  8. Елементи теорії кореляційного та регресійного аналізу.
  9. Етапи і компоненти системного аналізу.
  10. Завдання і джерела аналізу.
  11. Завдання синтезу і аналізу. Оптимальне проектування
  12. Засоби аналізу.




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення значення коефіцієнта за допомогою функції НАХИЛ | Зауваження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.