МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міждисциплінарна інтеграціяЗавідувач кафедри професор Іщейкіна Ю.О.
Методичні розробки лекції для викладачів
Кількість годин – 2. 1. Науково-методичне обґрунтування теми: Термодинаміка біологічних процесів - це розділ биофизики, що вивчає загальні закономірності перетворення енергії. Термодинамика розглядає також проблеми стійкості і эволюції біологічних систем. Методи термодинаміки використовуються для аналізу макроскопічних систем, що складаються з великого числа молекул. Цей розділ входить в біофізику складних систем. Закони класичної термодинаміки використовуються в біології, по-перше для розрахунку параметрів енергетичних перетворень в організмі і, по-друге, для визначення ККД біологічних процесів. Термодинамічний аспект необхідно враховувати при вивченні фізико-хімічних процесів. Термодинаміка біологічних процесів послужила основою для розробки уявлень про джерела енергії процесів життєдіяльності, виявилася плідною для розуміння і кількісного аналізу таких біологічних процесів як генерація біопотенціалів, осмотичні явища, м'язові скорочення. Для підтримки життя в біологічних системах на всіх рівнях структурної організації від цілого організму до клітини, як структурно-функціональної одиниці живого, необхідний постійний обмін енергією і речовиною з навколишнім середовищем. Отже живі організми є відкритими термодинамічними системами. Термодинаміка таких систем істотно відрізняється від класичної.
2. Навчальні цілі лекції: мати представлення про енергетику біосистем з точки зору термодинамічного підходу, а також про методи використання тепла іхолоду в медицині. 3. Цілі розвитку особистості майбутнього фахівця:
- розвивати наукове мислення студентів(а=3); - розвивати зацікавленість студентів своєю майбутньою професією; - формувати професійний розвиток психічних процесів майбутнього медичного працівника; - розвивати систему професійно-значимих рис особистості : відповідальність, комунікабельність, стриманість, толерантність, витримку, мобільність що до різних екстрених професійних ситуацій. Міждисциплінарна інтеграція
План та організаційна структура лекції
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|