МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міждисциплінарна інтеграціяМіністерство здоров’я України Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
"Затверджено" на засіданні кафедри медичної інформатики і медичної та біологічної фізики протокол № 1 «31» серпня 2012 року
Завідувач кафедри професор Іщейкіна Ю.О.
Методичні розробки лекції для викладачів
Кількість годин – 2. 1. Науково-методичне обґрунтування теми: Оптика, як наука внесла вагомий внесок в розвиток теоретичної і практичної медицини. Як показовий приклад можна навести вражаючу низку відкриттів у біологічній науці, що зумовлені появою оптичного мікроскопа – це клітинна будова живих тканин, форменні елементи крові, мікроорганізми, циркуляція крові в капілярах та багато іншого. Мікроскопи, рефрактометри, поляриметри, нефелометри, концентраційні колориметри, спектрофотометри, лазери, ендоскопи – це далеко не повний перелік оптичних приладів, що застосовуються в медико-біологічному експерименті, діагностичній практиці та терапевтичних процедурах. Крім того велике значення для майбутнього лікаря має фізіологічна оптика, яка має предметом свого дослідження роботу зорового аналізатора від процесів рефракції світла в заломлювальному апараті ока до процесів формування зорового зображення в головному мозку.
2. Навчальні цілі лекції: мати представлення про закони геометричної і хвильової оптики та принципи і методи застосування оптичних явищ в медицині, знати будову та механізми функціонування зорового аналізатора.
3. Цілі розвитку особистості майбутнього фахівця: - розвивати наукове мислення студентів(а=3); - розвивати зацікавленість студентів своєю майбутньою професією; - формувати професійний розвиток психічних процесів майбутнього медичного працівника; - розвивати систему професійно-значимих рис особистості : відповідальність, комунікабельність, стриманість, толерантність, витримку, мобільність що до різних екстрених професійних ситуацій. Міждисциплінарна інтеграція
План та організаційна структура лекції
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|