МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міждисциплінарна інтеграціяМіністерство здоров’я України Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
"Затверджено" на засіданні кафедри медичної інформатики і медичної та біологічної фізики протокол № 1 «31» серпня 2012 року
Завідувач кафедри професор Іщейкіна Ю.О.
Методичні розробки лекції для викладачів
Кількість годин – 2. 1. Науково-методичне обґрунтування теми: Оптика, як наука внесла вагомий внесок в розвиток теоретичної і практичної медицини. Як показовий приклад можна навести вражаючу низку відкриттів у біологічній науці, що зумовлені появою оптичного мікроскопа – це клітинна будова живих тканин, форменні елементи крові, мікроорганізми, циркуляція крові в капілярах та багато іншого. Мікроскопи, рефрактометри, поляриметри, нефелометри, концентраційні колориметри, спектрофотометри, лазери, ендоскопи – це далеко не повний перелік оптичних приладів, що застосовуються в медико-біологічному експерименті, діагностичній практиці та терапевтичних процедурах. Крім того велике значення для майбутнього лікаря має фізіологічна оптика, яка має предметом свого дослідження роботу зорового аналізатора від процесів рефракції світла в заломлювальному апараті ока до процесів формування зорового зображення в головному мозку.
2. Навчальні цілі лекції: мати представлення про закони геометричної і хвильової оптики та принципи і методи застосування оптичних явищ в медицині, знати будову та механізми функціонування зорового аналізатора.
3. Цілі розвитку особистості майбутнього фахівця: - розвивати наукове мислення студентів(а=3); - розвивати зацікавленість студентів своєю майбутньою професією; - формувати професійний розвиток психічних процесів майбутнього медичного працівника; - розвивати систему професійно-значимих рис особистості : відповідальність, комунікабельність, стриманість, толерантність, витримку, мобільність що до різних екстрених професійних ситуацій. Міждисциплінарна інтеграція
План та організаційна структура лекції
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|