МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міждисциплінарна інтеграціяЗавідувач кафедри професор Іщейкіна Ю.О.
Методичні розробки лекції для викладачів
Біомеханіки, біоакустики, біореології та гемодинаміки Кількість годин – 2. 1. Науково-методичне обґрунтування теми:
Гемодинаміка - розділ фізіології кровообігу, що вивчає причини, умови і механізми руху крові в серцево-судинній системі на основі використання фізичних законів гідродинаміки. Кровообіг - циркуляція крові по організму. Кров приводиться в рух скороченнями серця і циркулює по судинах. Кров забезпечує тканини організму киснем, поживними речовинами, гормонами і доставляє продукти обміну речовин до органів їх виділення. Збагачення крові киснем відбувається в легенях, а насичення поживними речовинами - органах травлення. У печінці і нирках відбувається нейтралізація і виведення продуктів метаболізму. Кровообіг регулюється гормонами і нервовою системою. Розрізняють малий (через легені) і великий (через органи і тканини) круги кровообігу. Кровообіг - важливий чинник в життєдіяльності організму людини і ряду тварин. Кров може виконувати свої різноманітні функції тільки знаходячись в постійному русі. Порушення гемодинаміки можуть спричинити різноманітні порушення функціонування організму, тому розуміння механізмів гемодинаміки є важливим для аналізу роботи організму в цілому.
2. Навчальні цілі лекції: мати представлення про закони гідро- і гемодинаміки, роботу серцево-судинної системи, реологічні характеристики крові. 3. Цілі розвитку особистості майбутнього фахівця:
- розвивати наукове мислення студентів(а=3); - розвивати зацікавленість студентів своєю майбутньою професією; - формувати професійний розвиток психічних процесів майбутнього медичного працівника; - розвивати систему професійно-значимих рис особистості : відповідальність, комунікабельність, стриманість, толерантність, витримку, мобільність що до різних екстрених професійних ситуацій. Міждисциплінарна інтеграція
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|