Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Розділ «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги». - 2 години

Лекція № 6

Розділ «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги» - 2 години

 

6.1. Вимоги до структури розділу «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги».

6.2. Визначення основних інвестиційних характеристик, переваг та можливостей туристичного підприємства.

6.3. Опис конкурентних переваг ТП, видів діяльності.

6.4. Представлення співпраці ТП із турагенствами.

6.5. Розробка програми створення та здійснення діяльності ТП.

Навчальні цілі

Прочитавши цей розділ, ви:

· з’ясуєте мету розробки підрозділу бізнес-плану «Галузь, фірма та її турпослуги»;

· зрозумієте цілі та логіку дослідження туристичного ринку;

· запам’ятаєте послідовність етапів визначення цільового ринку турфірми та вибору місцезнаходження фірми;

· усвідомите суть концепції поведінки фірми в галузі.

Ключові терміни й поняття

Ø Концепція поведінки фірми в галузі

Ø Привабливість продукту фірми

Ø Дослідження ринку

Ø Сегментація ринку

Ø Цільовий ринок фірми

Ø Місцезнаходження фірми

Ø Конкурентна позиція фірми

 


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  3. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  4. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  5. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  6. Африканський та Близькосхідний туристичні макрорегіони.
  7. Б – розділення гелю на дві фази
  8. БАГАТОСТАНЦІЙНИЙ ДОСТУП І МЕТОДИ РОЗДІЛЕННЯ СИГНАЛІВ ЗЕМНИХ СТАНЦІЙ
  9. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  10. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  11. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  12. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 5 | Вимоги до структури розділу «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.047 сек.