Тема 6. Розділ «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги». - 2 години
Лекція № 6
Розділ «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги» - 2 години
6.1. Вимоги до структури розділу «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги».
6.2. Визначення основних інвестиційних характеристик, переваг та можливостей туристичного підприємства.
6.3. Опис конкурентних переваг ТП, видів діяльності.
6.4. Представлення співпраці ТП із турагенствами.
6.5. Розробка програми створення та здійснення діяльності ТП.
Навчальні цілі
Прочитавши цей розділ, ви:
· з’ясуєте мету розробки підрозділу бізнес-плану «Галузь, фірма та її турпослуги»;
· зрозумієте цілі та логіку дослідження туристичного ринку;
· запам’ятаєте послідовність етапів визначення цільового ринку турфірми та вибору місцезнаходження фірми;
· усвідомите суть концепції поведінки фірми в галузі.
Ключові терміни й поняття
Ø Концепція поведінки фірми в галузі
Ø Привабливість продукту фірми
Ø Дослідження ринку
Ø Сегментація ринку
Ø Цільовий ринок фірми
Ø Місцезнаходження фірми
Ø Конкурентна позиція фірми
Читайте також: - Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
- Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
- Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
- Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
- Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
- Африканський та Близькосхідний туристичні макрорегіони.
- Б – розділення гелю на дві фази
- БАГАТОСТАНЦІЙНИЙ ДОСТУП І МЕТОДИ РОЗДІЛЕННЯ СИГНАЛІВ ЗЕМНИХ СТАНЦІЙ
- Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
- Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
- Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
- Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|