Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Коротка історична довідка

У короткій історичній довідці наводяться свідчення про дату заснування турпідприємства, на підставі якого офіційного документа, первинна назва, характер діяльності, спеціалізація, досягнуті обсяги робіт (послуг), склад виробничих фондів.

3. Характеристика представництв , філій, турагетів:

- географічне розташування представництв;

- напрямок діяльності представництв;

- організаційна структура, персонал;

- перспектива розвитку та відкриття нових представництв.

При описі туристичних послуг особлива увага приділяється сезонності попиту на ті чи інші напрямки туристичних поїздок. Формування оптимального набору надаваних послуг передбачає, зокрема, вибір напрямів перевезень таким чином, щоб забезпечити стабільний дохід і відносно рівномірну завантаженість персоналу протягом усього року.

Характеристика видів діяльності:

1. Виробництво туристичних послуг:

а) міжнародні тури, внутрішні тури, регулярні, сезонні, які реалізуються без залучення турагентів (прямий збут);

б) міжнародні тури, внутрішні тури, регулярні, сезонні, які реалізуються із залученням турагентів;

2. Виробництво туристичних товарів;

3. Виробництво туристичного продукту (інклюзив-тур, пекідж-тур);

4. Організаційні форми туризму: внутрішній ринок, ринок для іноземних туристів, риок для міжнародних подорожей.

Указуються обсяги послуг звітного року.

Стандартизація туристичного продукту представлена на рис. 6.1.

Рисунок 6.1. – Стандартизація туристичного продукту


Читайте також:

  1. R Граматична довідка
  2. Анатомічна довідка
  3. Біографічна довідка
  4. ВИЗНАЧЕННЯ, ПОНЯТТЯ І КОРОТКА ІСТОРІЯ.
  5. Виникнення, розвиток та історична роль укр. козацтва.
  6. ВСТУП Коротка історія латинської мови та її значення у міжнародній науковій термінології
  7. ГЕОЛОГІЯ ЗАГАЛЬНА ТА ІСТОРИЧНА
  8. Довідка
  9. ДОВІДКА
  10. Довідка
  11. Довідка
  12. Довідка про успішність




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна характеристика тур підприємства | Структура, обсяги і напрямок туристичних маршрутів (картографічне відображення)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.