У короткій історичній довідці наводяться свідчення про дату заснування турпідприємства, на підставі якого офіційного документа, первинна назва, характер діяльності, спеціалізація, досягнуті обсяги робіт (послуг), склад виробничих фондів.
- перспектива розвитку та відкриття нових представництв.
При описі туристичних послуг особлива увага приділяється сезонності попиту на ті чи інші напрямки туристичних поїздок. Формування оптимального набору надаваних послуг передбачає, зокрема, вибір напрямів перевезень таким чином, щоб забезпечити стабільний дохід і відносно рівномірну завантаженість персоналу протягом усього року.
Характеристика видів діяльності:
1. Виробництво туристичних послуг:
а) міжнародні тури, внутрішні тури, регулярні, сезонні, які реалізуються без залучення турагентів (прямий збут);
б) міжнародні тури, внутрішні тури, регулярні, сезонні, які реалізуються із залученням турагентів;
2. Виробництво туристичних товарів;
3. Виробництво туристичного продукту (інклюзив-тур, пекідж-тур);
4. Організаційні форми туризму: внутрішній ринок, ринок для іноземних туристів, риок для міжнародних подорожей.
Указуються обсяги послуг звітного року.
Стандартизація туристичного продукту представлена на рис. 6.1.