Структура, обсяги і напрямок туристичних маршрутів (картографічне відображення)
Взаємозв’язки з іншими суб’єктами туристичного бізнесу рис. 6.2:
- виробниками туристичних послуг (турбазами, оздоровчими, спортивними, установами, об’єктами туристичного відвідування);
- спеціалізованими суб’єктами, що надають послуги з розміщення (готелі, пансіонати, санаторії);
- підприємствами харчування (кафе, ресторани, бари, їдальні, буфети);
- підприємствами транспорту (авіаційний, залізничний, автомобільний, річковий, морський, гужовий);
- торгівельними підприємствами, які спеціалізуються на реалізації товарів для туристів;
- підприємствами та установами дозвілля та культури;
- об’єктами туристичних відвідувань:
- рекламно-інформаційними установами.
Характеристика споживачів:
- основні споживачі;
- мотиваційні характеристики споживачів;
Рисунок 6.2. – Процеси обслуговування туристичних маршрутів
- перспективи та ризики.
Характеристика основних фондів:
а) структура основних виробничих фондів (на правах власності і орендованих);
Читайте також: - VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
- Автоматизація туристичних послуг
- Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
- Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
- Аналіз фінансових результатів діяльності туристичних підприємств
- АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
- Безпека в туристичних походах
- Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.
- Валютні системи : поняття, структура, призначення.
- Верховна Рада України: структура, функції, порядок формування та взаємодії з іншими органами влади.
- ВИДИ І обсягИ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ.
- Види туристичних формальностей.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|