Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі комерційного підприємства.

n Прибуток. Класична економічна теорія визначає, що фірма намагатиметься довести до максимальної величини довгостроковий прибуток на вкладений капітал.

n Дохід від продажу. Якщо прибуток достатній, фірма може підтримати чи збільшити рівень продажу навіть з мінімальною прибутковістю.

n Частка ринку. Фірма на власний розсуд може зберегти чи збільшити свою частку ринку. Частка ринку - показник доходів конкретної фірми відносно загального доходу від продажу всіх фірм галузі.

n Вироби на продаж. Дохід від продажу може бути оманливим через інфляцію. Тому фірма може вибирати - зберігати чи збільшувати кількість виробів, які вона продає.

n Виживання. Фірма, як правило, обирає рішення, що вимагає «розумних» витрат замість дій, які потребують великих витрат, бо останнє може виявитися небезпечним у майбутньому, оскільки фірма мусить вижити сьогодні, щоб залишитись у бізнесі завтра.

n Соціальна відповідальність. Фірма намагається врівноважити суперечливі інтереси споживачів, службовців та акціонерів навіть за рахунок доходів.

 

Можливі цілі некомерційної організації (яка не має на меті одержання прибутку):

- надання послуг (пропонування товарів з найбільшою ефективністю і за найнижчими цінами);

- забезпечення бажань і потреб людей;

- служіння громадському благу.


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  4. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  5. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  6. Аналіз грошових активів підприємства.
  7. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства.
  8. Аналіз кредиторської заборгованості підприємства.
  9. Аналіз ліквідності і платоспроможності підприємства.
  10. Аналіз ліквідності та платоспроможності підприємства.
  11. Аналіз майна підприємства.
  12. Аналіз майна підприємства.




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦИЯ № 11 | Основні школи менеджменту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.