n Прибуток. Класична економічна теорія визначає, що фірма намагатиметься довести до максимальної величини довгостроковий прибуток на вкладений капітал.
n Дохід від продажу. Якщо прибуток достатній, фірма може підтримати чи збільшити рівень продажу навіть з мінімальною прибутковістю.
n Частка ринку. Фірма на власний розсуд може зберегти чи збільшити свою частку ринку. Частка ринку - показник доходів конкретної фірми відносно загального доходу від продажу всіх фірм галузі.
n Вироби на продаж. Дохід від продажу може бути оманливим через інфляцію. Тому фірма може вибирати - зберігати чи збільшувати кількість виробів, які вона продає.
n Виживання. Фірма, як правило, обирає рішення, що вимагає «розумних» витрат замість дій, які потребують великих витрат, бо останнє може виявитися небезпечним у майбутньому, оскільки фірма мусить вижити сьогодні, щоб залишитись у бізнесі завтра.
n Соціальна відповідальність. Фірма намагається врівноважити суперечливі інтереси споживачів, службовців та акціонерів навіть за рахунок доходів.
Можливі цілі некомерційної організації (яка не має на меті одержання прибутку):
- надання послуг (пропонування товарів з найбільшою ефективністю і за найнижчими цінами);