Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зверніть увагу на своєрідне звучання троїстої музики та спробуйте визначити, які інструменти її виконують.

Слайд 27 Слайд28

«ДИРДИНСЬКА ПОЛЬКА» «БУКОВИНСЬКІ МЕЛОДІЇ»

Слайд 29 Слайд 30

«ЦО ДО МЕНЕ ЯКІВ ПРИХОДИВ» «ТРЕБА ЙТИ ДО ОСЕНІ»

VII. Вокально-хорова робота.

Вчитель: Ну, а зараз прийшов час заспівати. Ми з Вами повторимо вивчену пісеньку.

Але, що потрібно перед співом нам зробити?

(Зробити розминку для голосу.)

Так, правильно. Виконаємо декілька розспівок.

Розспівка - це вправа для голосу. Розспрівування готує голос до співу.

Вчитель: Давайте пригадаємо співацьку поставу

Щоб правильно співати, треба сісти або встати.

Спинки рівні як тростинка, руки вниз чи на ...... колінця.

РОЗСПІВКА 1: До, ре, мі, фа, соль, фа, мі, ре, до.

РОЗСПІВКА 2: Світить сонечко до нас в віконечко.

РОЗСПІВКА 3: Де-те трактор д.-р-р-р-р-р-р-р.


Читайте також:

  1. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
  2. ВАЛЮТНО-КРЕДИТНІ ІНСТРУМЕНТИ
  3. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  4. Вплив музики на життя людини.
  5. Грошово-кредитна політика центрального банку: суть, типи, стратегічні цілі. Інструменти грошово-кредитного регулювання.
  6. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  7. Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
  8. Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
  9. Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
  10. Депозитна політика банку та інструменти її реалізації.
  11. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  12. Дякую за увагу.




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРИГОТУЙТЕ СВОЇ КАРТОЧКИ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМПУ. | Повторення пісні під запис у відео форматі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.