Зверніть увагу на своєрідне звучання троїстої музики та спробуйте визначити, які інструменти її виконують.
Слайд 27 Слайд28
«ДИРДИНСЬКА ПОЛЬКА» «БУКОВИНСЬКІ МЕЛОДІЇ»
Слайд 29 Слайд 30
«ЦО ДО МЕНЕ ЯКІВ ПРИХОДИВ» «ТРЕБА ЙТИ ДО ОСЕНІ»
VII. Вокально-хорова робота.
Вчитель: Ну, а зараз прийшов час заспівати. Ми з Вами повторимо вивчену пісеньку.
Але, що потрібно перед співом нам зробити?
(Зробити розминку для голосу.)
Так, правильно. Виконаємо декілька розспівок.
Розспівка - це вправа для голосу. Розспрівування готує голос до співу.
Вчитель: Давайте пригадаємо співацьку поставу
Щоб правильно співати, треба сісти або встати.
Спинки рівні як тростинка, руки вниз чи на ...... колінця.
РОЗСПІВКА 1: До, ре, мі, фа, соль, фа, мі, ре, до.
РОЗСПІВКА 2: Світить сонечко до нас в віконечко.
РОЗСПІВКА 3: Де-те трактор д.-р-р-р-р-р-р-р.
Читайте також: - Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
- ВАЛЮТНО-КРЕДИТНІ ІНСТРУМЕНТИ
- Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
- Вплив музики на життя людини.
- Грошово-кредитна політика центрального банку: суть, типи, стратегічні цілі. Інструменти грошово-кредитного регулювання.
- Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
- Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
- Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
- Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
- Депозитна політика банку та інструменти її реалізації.
- Додавання в слайд музики і звукових ефектів
- Дякую за увагу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|