ПРИГОТУЙТЕ СВОЇ КАРТОЧКИ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМПУ.
ІV. Сприймання музики.
Звучать музичні твори. Діти слухають музику, визначають темп, музичні інструменти, які виконують твір.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ:
У якому темпі музичний твір?
Які почули інструменти?
Хто виконує твір?
Підсумок етапу уроку.
ФІЗХВИЛИНКА. (РУХИ ПІД МУЗИКУ).
VI. Вивчення нового матеріалу.
Читайте також: - CMM. Визначення моделі зрілості.
- I визначення впливу окремих факторів
- II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з урахуванням її виду.
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- Ocнoвнi визначення здоров'я
- S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
- Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
- Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
- Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
- Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
- Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
- Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|