МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Висновки і пропозиції.У цьому розділі необхідно представити стислий і лаконічний маркетинг-консалтинг для обраної торгової марки. Обсяг матеріалу має складати не менше 5 сторінок стандартного тексту.
Список рекомендованої літератури.
1. Азарян Е.М. Международный маркетинг / Е.М. Азарян. – 2-е изд. – Харьков: НВФ „Студент”, 2001. – 202 с. 2. Амблер Т. Практический маркетинг / Т. Амблер. Под общ. ред. Ю.Н. Каптуревского; пер. с англ. – СПб.: Изд-во „Питер”, 1999. – 400 с. 3. Амстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг . Загальний курс: Уч.. пос.; пер. з англ.. – 5-те видання. – М.: Видавничий дім „Вільямс”, 2001. – 608 с. 4. Арефьева Е.В. Бенчмаркинг: Учеб. пос./ Арефьева Е.В., Арефьев О.В. – К.: Изд-во Епроп. ун-та, 2003. – 58 с. 5. Артюр Т.О. Особливості маркетингових досліджень на ринку овочевої продукції / Т.О. Артюр // Економіка АПК. – 2008. - № 8. – С. 122 – 126. 6. Афонін А.С. Маркетинг: Конспект лекцій / А.С. Афонін. – К.: МАУП, 1996. – 88с. 7. Багорка М.О. Сутність і сфери застосування стратегічного маркетингу у розвитку ринкових взаємовідносин /М.О. Багорка, І.А. Білоткач // Агросвіт. – 2008. № 2. – С. 9 – 15. 8. Багорка М.О. Маркетингові конкурентні стратегії як основа розвитку підприємницької діяльності / М.О. Багорка, І.А. Білоткач // Агросвіт. / Я.В. Бахарєва // 2008. - № 3. – С. 32 – 38. 9. Дэвид А. Аакер: Учеб. пособие; пер. с англ.. – 5-е изд. – М.: СПб.; – К.: Издательский дом „Вильямс”, 1999. – 784 с. 10. Бахарєва Я.В. Маркетингові витрати на підприємствах АПК в ринкових умовах / Я.В. Бахарєва // Облік і фінанси АПК. – 2005. - № 11. – С. 128 – 134. 11. Бахарєва Я.В. Теоретичні засади аналізу маркетингових витрат у підприємствах АПК / Я.В. Бахарєва // Економіка АПК. – 2008. - № 1. – С. 120 – 126. 12. Бєлов Б.О. Організаційно-економічний механізм розробки і реалізації підприємствами АПК маркетингових стратегій взаємодії / Б.О. Бєлов // Економіка АПК. – 2006. - № 10. – С. 124 – 129. 13. Глібов Р.В. Маркетингова діяльність вітчизняних товаровиробників на ринку молока / Р.В. Глібов // Економіка АПК. – 2004. – № 10. – С. 125 – 131. 14. Гуменна О.В. Планування участі агропромислового підприємства у виставках / О.В. Гуменна // Агроінком. – 2004. – № 11 - 12. – С. 60 – 64. 15. Данько Ю.І. Маркетингові аспекти товарної політики аграрних підприємств / Ю.І. Данько // Агроінком. – 2006. – № 1. – С. 43 – 45. 16. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга.: Пер. с англ.. : Уч. пос. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2000. – 688 с. 17. Джойнер Р. Лидер менеджер и пять слагаемых успеха / Р. Джойнер. – К.: „Христианское книжное служение”, 1999. – 177 с. 18. Джонсон Джеймс С. Современная логистика / Джеймс С. Джонсон, 19. Дональд Ф. Вуд, Дэниел Л. Вордлоу, Поль Р. Мэрфи-мл. – 7-е издание; пер. с англ. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2002. – 624 с. 20. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / П. Доль. – СПб: Издательство „Питер”, 1999. – 560 с. 21. Дудар Т.Г. Організаційно-економічні засади формування і розвитку системи агромаркетингу / Т.Г. Дудар // Економіка АПК. – 2005. - № 10. – С. 89 – 96. 22. Евдокимов Ф.И. Азбука маркетинга / Ф.И. Евдокимов, В.М. Гавва. Учеб. пос., 3-е изд. – Донецк.: Стакер, 1998. – 432 с. 23. Єранкін О.О. Періодизація еволюції маркетингу в АПК України та перспективи його розвитку / О.О. Єранкін // Економіка АПК. – 2008. – № 1. – С. 131 – 140. 24. Єранкін О.О. Особливості проведення маркетингових досліджень суб`єктами агробізнесу України в сучасних умовах / О.О. Єранкін // Агросвіт. – 2008. – № 2. – С. 16 – 23. 25. Єранкін О.О. Методологічні аспекти ідентифікації маркетингового середовища підприємств АПК / О.О. Єранкін // Агросвіт. – 2008. – № 5. – С. 24 – 29. 26. Єранкін О.О. Вплив аграрної політики на маркетингову діяльність підприємств АПК в Україні / О.О. Єранкін // Економіка АПК. – 2008. – № 6. – С. 29 – 39. 27. Зиглар З. Сетевой маркетинг для „чайников” / З. Зиглар, Дж. П. Хейз; пер. с англ. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2005. – 400 с. 28. Злиденна В. Маркетинг / В. Злиденна, А.О. Чемерис, Л.В. Максимович. – Львів, бізнес інкубатор Державного університету „Львівська політехніка”, вид-во „Кальварія”, 1994. – 59 с. 29. Іванько А.В. Сучасні маркетингові тенденції на ринку картоплі України / А.В. Іванько, О.Ю. Лікоть // Агросвіт. – 2008. – № 12. – С. 22 – 25. 30. Как добиться успеха: Практические советы деловым людям / Под общ. ред. В.Е. Хрумкого. – М.: Политиздат, 1991. – 510 с. 31. Карпов В. А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон`юнктури ринку: Навч. посіб. – К.: Т-во „Знання”, КОО, 2001. – 215 с. 32. Киосаки Р.Т. Богатый папа. Бедный папа (Серия Best) / Р.Т. Киосаки, Ш.Л. Летчер. – Ужгород: Изд-во „Світ”, 2001. – 192 с. 33. Ковальчук О.В. Маркетингові засади інтеграції учасників буряко-цукрового 34. Колишкіна Н.І. Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрній сфері / Н.І. Колишкіна // Агросвіт. – 2008. – № 2. – С. 24 – 27. 35. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Амстронг, Д. Сондерс, В. Вонг; пер. с англ. – 2-е Европ. изд. – М.: СПб.; К.: Издательский дом „Вильямс”, 2000. – 944с. 36. Крэнделл Р. 1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать / Р. Крэнделл; пер. с англ. К. Ткаченко. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2000. – 496 с. 37. Ленсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетингових кампаній / Дж. Ленсколд; пер. с англ. – СПб.: Издательство „Питер”, 2005. – 272 с. 38. Линдстром М. Детский брендинг / М. Линдстром; пер. с англ. И.В. Андреевой. – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2004. – 320 с. 39. Максимова Т.С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу / Т.С. Максимова, О.Є. Шафран // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 8. – С. 124 – 131. 40. Маслова Т.Д. Маркетинг / Т.Д. Маслова, С.Г. Божук, Л.Н. Ковалик. – СПб.: Издательство „Питер”, 2002. – 224 с. 41. Махмудов Х.З. Маркетинг у сфері виробництва екологічно чистої продукції / Х.З. Махмудов // Економіка АПК. – 2006. - № 2. – С. 114 – 118. 42. Міщенко Д.А. Аграрний маркетинг в системі управління діяльністю підприємства на вітчизняному продовольчому ринку / Д.А. Міщенко // Агросвіт. – 2008. - № 13.– С. 27 – 30. 43. Мороз Л.А. Маркетинг / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай. Підручник 2-е вид. – Львів: Національний університет „Львівська політехніка” (ІВЦ „ІНТЕЛЕКТ +” ІПО), вид-во „Інтелект-Захід”, 2002. – 244 с. 44. Приліпка О.В. Моніторинг цін та кон`юнктура ринку овочевої продукції закритого грунту в Україні / О.В. Приліпка // Агросвіт. – 2008. - № 6. – С. 4 – 7. 45. Райс Э. Маркетинговые войны / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб.: Издательство „Питер”, 2001. – 256 с. 46. Ю.Г. Кирьяка.– М.: ООО «Издательство АСТ», 2003. – 149 с. 47. Ребрик С. Тренинг профессиональных продаж / С. Ребрик. – М.: Изд-во Эксмо, 2006. – 232 с. 48. Сиваненко Г. Сучасний стан та пріоритети розвитку маркетингових каналів на ринку продовольчих товарів / Г. Сиваненко // Підприємство, господарство і право. – 2008. – № 4. – С. 161 – 165. 49. Соловйов І.О. Становлення та розвиток маркетингу в аграрному секторі економіки / І.О. Соловйов // Економіка АПК. – 2004. - № 8. – С. 134 – 138. 50. Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник. Під ред. А.О. Старостіної. – К.: „Іван Федоров”, 1997. – 400 с. 51. Степанова М.М. Оптовий ринок як чинник ефективного маркетингу плодоовочевої продукції / М.М. Степанова, О.М. Димов, Г.Є. Жуйкою // Економіка АПК. – 2006. - № 6. – С. 91 – 94. 52. Стивенс Н. Дж. Эффективные продажи, ориентированные на покупателя / Н. Дж. Стивенс, Б. Адамс; пер. с англ. В. Север’янова. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001. – 384 с. 53. Темпорал П. Эффективный бренд-менеджмент / П. Темпорал; пер. с англ. С.Г. Божук. – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2004. – 288 с. 54. Хэнсон У. Internet – маркетинг: Учебно – практическое пособие / Пер. с англ. Под ред. Проф. Ю.А. Цыпкина. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 527 с. 55. Циганок В.М. Маркетологів повинні пропустити на перші позиці. / В.М. Циганок. // Діловий журнал „Бізнес Полісся”. – Житомир, видавничий Дім бізнес полісся. – 2007. - № 3. – С. 28 – 30. 56. Циганок В.М. Методичні рекомендації з написання курсових робіт з дисципліни „Маркетинг”. / В.М. Циганок, С.В. Мартинов, О.М. Буднік. // Методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.050.202 „Менеджмент організацій”. Житомир, видавництво Державний агроекологічний університет. – 2007. – 20 с. 57. Шевченко М. Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст. – 2008. – № 9. – С. 28 – 30. 58. Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції / О.М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. – 2007. - № 11. – С. 32 – 38. 59. Шефер Б. Путь к финансовой независимости: первый миллион за семь лет / Б. Шефер. – Санкт-Петербург.: Издательство „Мудрость”, 2002. – 261 с. 60. Эллвуд А. Основы брендинга: 100 приёмов повышения ценности товарной марки / Айен Эллвуд; пер. с англ. Т. Новиковой. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2002. – 336 с. 61. Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва / Н. Юдіна, М. Терещенко // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 3. – С. 53 – 56.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|