МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Висновки і пропозиції.У цьому розділі необхідно представити стислий і лаконічний маркетинг-консалтинг для обраної торгової марки. Обсяг матеріалу має складати не менше 5 сторінок стандартного тексту.
Список рекомендованої літератури.
1. Азарян Е.М. Международный маркетинг / Е.М. Азарян. – 2-е изд. – Харьков: НВФ „Студент”, 2001. – 202 с. 2. Амблер Т. Практический маркетинг / Т. Амблер. Под общ. ред. Ю.Н. Каптуревского; пер. с англ. – СПб.: Изд-во „Питер”, 1999. – 400 с. 3. Амстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг . Загальний курс: Уч.. пос.; пер. з англ.. – 5-те видання. – М.: Видавничий дім „Вільямс”, 2001. – 608 с. 4. Арефьева Е.В. Бенчмаркинг: Учеб. пос./ Арефьева Е.В., Арефьев О.В. – К.: Изд-во Епроп. ун-та, 2003. – 58 с. 5. Артюр Т.О. Особливості маркетингових досліджень на ринку овочевої продукції / Т.О. Артюр // Економіка АПК. – 2008. - № 8. – С. 122 – 126. 6. Афонін А.С. Маркетинг: Конспект лекцій / А.С. Афонін. – К.: МАУП, 1996. – 88с. 7. Багорка М.О. Сутність і сфери застосування стратегічного маркетингу у розвитку ринкових взаємовідносин /М.О. Багорка, І.А. Білоткач // Агросвіт. – 2008. № 2. – С. 9 – 15. 8. Багорка М.О. Маркетингові конкурентні стратегії як основа розвитку підприємницької діяльності / М.О. Багорка, І.А. Білоткач // Агросвіт. / Я.В. Бахарєва // 2008. - № 3. – С. 32 – 38. 9. Дэвид А. Аакер: Учеб. пособие; пер. с англ.. – 5-е изд. – М.: СПб.; – К.: Издательский дом „Вильямс”, 1999. – 784 с. 10. Бахарєва Я.В. Маркетингові витрати на підприємствах АПК в ринкових умовах / Я.В. Бахарєва // Облік і фінанси АПК. – 2005. - № 11. – С. 128 – 134. 11. Бахарєва Я.В. Теоретичні засади аналізу маркетингових витрат у підприємствах АПК / Я.В. Бахарєва // Економіка АПК. – 2008. - № 1. – С. 120 – 126. 12. Бєлов Б.О. Організаційно-економічний механізм розробки і реалізації підприємствами АПК маркетингових стратегій взаємодії / Б.О. Бєлов // Економіка АПК. – 2006. - № 10. – С. 124 – 129. 13. Глібов Р.В. Маркетингова діяльність вітчизняних товаровиробників на ринку молока / Р.В. Глібов // Економіка АПК. – 2004. – № 10. – С. 125 – 131. 14. Гуменна О.В. Планування участі агропромислового підприємства у виставках / О.В. Гуменна // Агроінком. – 2004. – № 11 - 12. – С. 60 – 64. 15. Данько Ю.І. Маркетингові аспекти товарної політики аграрних підприємств / Ю.І. Данько // Агроінком. – 2006. – № 1. – С. 43 – 45. 16. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга.: Пер. с англ.. : Уч. пос. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2000. – 688 с. 17. Джойнер Р. Лидер менеджер и пять слагаемых успеха / Р. Джойнер. – К.: „Христианское книжное служение”, 1999. – 177 с. 18. Джонсон Джеймс С. Современная логистика / Джеймс С. Джонсон, 19. Дональд Ф. Вуд, Дэниел Л. Вордлоу, Поль Р. Мэрфи-мл. – 7-е издание; пер. с англ. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2002. – 624 с. 20. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / П. Доль. – СПб: Издательство „Питер”, 1999. – 560 с. 21. Дудар Т.Г. Організаційно-економічні засади формування і розвитку системи агромаркетингу / Т.Г. Дудар // Економіка АПК. – 2005. - № 10. – С. 89 – 96. 22. Евдокимов Ф.И. Азбука маркетинга / Ф.И. Евдокимов, В.М. Гавва. Учеб. пос., 3-е изд. – Донецк.: Стакер, 1998. – 432 с. 23. Єранкін О.О. Періодизація еволюції маркетингу в АПК України та перспективи його розвитку / О.О. Єранкін // Економіка АПК. – 2008. – № 1. – С. 131 – 140. 24. Єранкін О.О. Особливості проведення маркетингових досліджень суб`єктами агробізнесу України в сучасних умовах / О.О. Єранкін // Агросвіт. – 2008. – № 2. – С. 16 – 23. 25. Єранкін О.О. Методологічні аспекти ідентифікації маркетингового середовища підприємств АПК / О.О. Єранкін // Агросвіт. – 2008. – № 5. – С. 24 – 29. 26. Єранкін О.О. Вплив аграрної політики на маркетингову діяльність підприємств АПК в Україні / О.О. Єранкін // Економіка АПК. – 2008. – № 6. – С. 29 – 39. 27. Зиглар З. Сетевой маркетинг для „чайников” / З. Зиглар, Дж. П. Хейз; пер. с англ. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2005. – 400 с. 28. Злиденна В. Маркетинг / В. Злиденна, А.О. Чемерис, Л.В. Максимович. – Львів, бізнес інкубатор Державного університету „Львівська політехніка”, вид-во „Кальварія”, 1994. – 59 с. 29. Іванько А.В. Сучасні маркетингові тенденції на ринку картоплі України / А.В. Іванько, О.Ю. Лікоть // Агросвіт. – 2008. – № 12. – С. 22 – 25. 30. Как добиться успеха: Практические советы деловым людям / Под общ. ред. В.Е. Хрумкого. – М.: Политиздат, 1991. – 510 с. 31. Карпов В. А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон`юнктури ринку: Навч. посіб. – К.: Т-во „Знання”, КОО, 2001. – 215 с. 32. Киосаки Р.Т. Богатый папа. Бедный папа (Серия Best) / Р.Т. Киосаки, Ш.Л. Летчер. – Ужгород: Изд-во „Світ”, 2001. – 192 с. 33. Ковальчук О.В. Маркетингові засади інтеграції учасників буряко-цукрового 34. Колишкіна Н.І. Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрній сфері / Н.І. Колишкіна // Агросвіт. – 2008. – № 2. – С. 24 – 27. 35. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Амстронг, Д. Сондерс, В. Вонг; пер. с англ. – 2-е Европ. изд. – М.: СПб.; К.: Издательский дом „Вильямс”, 2000. – 944с. 36. Крэнделл Р. 1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать / Р. Крэнделл; пер. с англ. К. Ткаченко. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2000. – 496 с. 37. Ленсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетингових кампаній / Дж. Ленсколд; пер. с англ. – СПб.: Издательство „Питер”, 2005. – 272 с. 38. Линдстром М. Детский брендинг / М. Линдстром; пер. с англ. И.В. Андреевой. – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2004. – 320 с. 39. Максимова Т.С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу / Т.С. Максимова, О.Є. Шафран // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 8. – С. 124 – 131. 40. Маслова Т.Д. Маркетинг / Т.Д. Маслова, С.Г. Божук, Л.Н. Ковалик. – СПб.: Издательство „Питер”, 2002. – 224 с. 41. Махмудов Х.З. Маркетинг у сфері виробництва екологічно чистої продукції / Х.З. Махмудов // Економіка АПК. – 2006. - № 2. – С. 114 – 118. 42. Міщенко Д.А. Аграрний маркетинг в системі управління діяльністю підприємства на вітчизняному продовольчому ринку / Д.А. Міщенко // Агросвіт. – 2008. - № 13.– С. 27 – 30. 43. Мороз Л.А. Маркетинг / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай. Підручник 2-е вид. – Львів: Національний університет „Львівська політехніка” (ІВЦ „ІНТЕЛЕКТ +” ІПО), вид-во „Інтелект-Захід”, 2002. – 244 с. 44. Приліпка О.В. Моніторинг цін та кон`юнктура ринку овочевої продукції закритого грунту в Україні / О.В. Приліпка // Агросвіт. – 2008. - № 6. – С. 4 – 7. 45. Райс Э. Маркетинговые войны / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб.: Издательство „Питер”, 2001. – 256 с. 46. Ю.Г. Кирьяка.– М.: ООО «Издательство АСТ», 2003. – 149 с. 47. Ребрик С. Тренинг профессиональных продаж / С. Ребрик. – М.: Изд-во Эксмо, 2006. – 232 с. 48. Сиваненко Г. Сучасний стан та пріоритети розвитку маркетингових каналів на ринку продовольчих товарів / Г. Сиваненко // Підприємство, господарство і право. – 2008. – № 4. – С. 161 – 165. 49. Соловйов І.О. Становлення та розвиток маркетингу в аграрному секторі економіки / І.О. Соловйов // Економіка АПК. – 2004. - № 8. – С. 134 – 138. 50. Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник. Під ред. А.О. Старостіної. – К.: „Іван Федоров”, 1997. – 400 с. 51. Степанова М.М. Оптовий ринок як чинник ефективного маркетингу плодоовочевої продукції / М.М. Степанова, О.М. Димов, Г.Є. Жуйкою // Економіка АПК. – 2006. - № 6. – С. 91 – 94. 52. Стивенс Н. Дж. Эффективные продажи, ориентированные на покупателя / Н. Дж. Стивенс, Б. Адамс; пер. с англ. В. Север’янова. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001. – 384 с. 53. Темпорал П. Эффективный бренд-менеджмент / П. Темпорал; пер. с англ. С.Г. Божук. – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2004. – 288 с. 54. Хэнсон У. Internet – маркетинг: Учебно – практическое пособие / Пер. с англ. Под ред. Проф. Ю.А. Цыпкина. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 527 с. 55. Циганок В.М. Маркетологів повинні пропустити на перші позиці. / В.М. Циганок. // Діловий журнал „Бізнес Полісся”. – Житомир, видавничий Дім бізнес полісся. – 2007. - № 3. – С. 28 – 30. 56. Циганок В.М. Методичні рекомендації з написання курсових робіт з дисципліни „Маркетинг”. / В.М. Циганок, С.В. Мартинов, О.М. Буднік. // Методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.050.202 „Менеджмент організацій”. Житомир, видавництво Державний агроекологічний університет. – 2007. – 20 с. 57. Шевченко М. Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка / М. Шевченко // Економіст. – 2008. – № 9. – С. 28 – 30. 58. Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції / О.М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. – 2007. - № 11. – С. 32 – 38. 59. Шефер Б. Путь к финансовой независимости: первый миллион за семь лет / Б. Шефер. – Санкт-Петербург.: Издательство „Мудрость”, 2002. – 261 с. 60. Эллвуд А. Основы брендинга: 100 приёмов повышения ценности товарной марки / Айен Эллвуд; пер. с англ. Т. Новиковой. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2002. – 336 с. 61. Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва / Н. Юдіна, М. Терещенко // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 3. – С. 53 – 56.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|