Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації з підготовки

Припідготовці до цього практичного заняття зверніть увагу на такі важливі моменти:

G Читати наукову літературу треба цілеспрямовано. Опрацювання наукової літератури дасть можливість з’ясувати стан дослідження обраної теми в тій чи іншій галузі знань.

G Початковим етапом у пошуку й опрацюванні наукової літератури є робота з довідково-бібліографічними джерелами (підручниками, спеціалізованими періодичними виданнями та ін.)

G Зважте на те, що в багатьох підручниках, посібниках є зноски, примітки, пояснення до тексту, де автори посилаються на інші публікації, що можуть вас зацікавити

G Слід пам’ятати, що є спеціальні бібліографічні видання, у яких міститься інформація про літературу з усього комплексу проблем, наприклад: «Слов’янська філологія на Україні», «Філологічні науки на Україні» та ін.

G Найсвіжішу інформацію про нові дослідження з різних розділів мовознавчої чи літературознавчої науки можна почерпнути з науково-теоретичних журналів «Мовознавство», «Дивослово», «Українська мова та література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах», «Культура слова», «Филологические науки», «Вопросы языкознания», «Вопросы литературы»

G Зверніть увагу також на загальні правила роботи з науковим текстом

(див. Онуфрієнко Г.С. «Науковий стиль української мови. – К., 2009»)

Ø Ознайомтесь спочатку з бібліографічним описом тексту;

Ø Переконайтеся, що розумієте всі слова, терміни, терміносполуки, фрази;

Ø Читайте з олівцем у руках, робіть потрібні позначки

Ø Обміркуйте здобуту інформацію, осмисліть її, спираючись на свої знання і досвід, систематизуйте знання;

Ø Доберіть самостійно приклади, що також ілюструють головні ідеї (думки) тексту;

Ø Перечитайте ще раз найважливіші за змістом фрагменти тексту та ті, що ще не зовсім зрозумілі або викликають певний сумнів

Ø Письмово передайте основну інформацію.

& Література:

Основна:

1. Демидова А.К. Пособие по русскому языку. Научный стиль. Оформление научной работы: Учебное пособие – М.: Русский язык, 1991. – 201 с.

2. Ковальчук В.В.Основи наукових досліджень: Навч. посіб./ В.В.Ковальчук, Л.М.Моїсєєв.- Вид. 2-ге, перероб. і доп.- К.: ВД "Професіонал", 2004.- 208с.

3. Онуфрієнко Г.С. Науковий стиль української мови. – К.: Центр навчальної літератури, 2009. – 412 с.

4. Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень : Навчальний посібник для вузів/ В.К.Сидоренко, П.В.Дмитренко.-К.: 2000. - 260 с.

5. Філіпенко А.С. Основи наукових досліджень. Конспект лекцій: Посібник. – К.:2004.-208 с.

6. Цехмістрова Г.С.Основи наукових досліджень: Навч. посіб. для студ. вузів.- К.: Слово, 2003.- 240с.- 16.00

Додаткова:

1. Білоусенко П.І. Мовознавчі студії в школі. – Запоріжжя, 2000.

2. Козлов А.М. Як писати дисертацію. – Кривий Ріг, 1999.

3. Козлов А.М., Козлов Р.А. Азбука літературознавства. – Тернопіль, 1997.

4. Проценко О.А., Хом’як Т.В. Наукова робота студента –літературознавця: Методичні вказівки для студентів філологічного факультету/ Запоріжжя: ЗДУ, 2004.-27 с.

5. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень. – К., 1997.

 

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  3. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  4. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  5. Базовий рівень підготовки.
  6. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  7. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  8. Деякі рекомендації керівному складу МНС під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт
  9. Деякі рекомендації щодо правил поведінки в умовах небезпеки землетрусу
  10. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  11. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  12. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ | Практичне заняття № 2-3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.