МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Матеріали для самопідготовки.А. Питання для самоконтролю. 1. Будова плечового суглоба, біомеханіка рухів? 2. Будова ліктьового суглобу, біомеханіка рухів? 3. З’єднання кісток передпліччя? 4. Будова променево-зап’ясткового суглобу, біомеханіка рухів? 5. Суглоби кисті? 6. Назвіть зв’язки променево-зап’ясткового суглобу? Б. Ситуаційні задачі. 1. Рентгенологічно у пацієнта діагностовано перелом плечової кістки в ділянці міжгорбкової борозни. Сухожилок якого м’яза може бути травмований уламками кістки в першу чергу? A *Двоголового м’яза плеча B Дельтовидного м’яза C Великого круглого м’яза D Найширшого м’яза спини E Великого грудного м’яза 2. У пострадавшего в автокатастрофе посттравматический вывих плечевого сустава. Какая связка повреждена? A * Клюво-плечевая B _ C Конусовидная D Клюво-ключичная E Поперечная связка лопатки 3. Під час підготовки до змагань гімнаст отримав травму з вивихом у плечовому суглобі. Сухожилок якого м’яза плеча проходить всередині порожнини вищезазначеного суглоба і може бути пошкодженим? A *Двоголового м’яза плеча B Триголового м’яза плеча C Дзьобоплечового м’яза D Плечового м’яза E Дельтоподібного м’яза Рекомендована література. 1. В.Г.Ковешников «Анатомія людини» Луганськ, 2005, Т.1, -с. 154-165. 2. М.Р.Сапин «Анатомия человека» , Москва, «Медицина», 1986, Т.1, -с. 118-121, 123-129. 3. М.Г.Привес «Анатомия человека» , С.П. издательство «Гиппократ», 1998, -с. 66-71, 73-74, 76-79. 4. Синельников Р.Д. Атлас «Анатомия человека» , Т.1, -с. 136-145, 147-148.
Тема 19. З’єднання кісток поясу нижньої кінцівки. Таз в цілому. Розміри тазу. Вікові та статеві особливості. Кульшовий суглоб. Будова, біомеханіка рухів. Кількість годин - 2 1.Актуальність теми.Знання цього розділу анатомії людини край важливе для фахівців, особливо педіатрів, травматологів, ортопедів, торакальних хірургів, кардіохірургів, терапевтів-пульманологів, кардіологів, лікарів спортивної медицини. 2. Навчальні цілі.Вивчити з’єднання кісток тазового поясу та вільної нижньої кінцівки. Уміти називати і показувати основні елементи з’єднання, види рухів, їхній обсяг. При вивченні біомеханіки суглобів виробити здібність до просторового уявлення щодо орієнтації основних осей та форм рухів в суглобах. 3. Базовий рівень знань та вмінь: - з курсу біології: філогенез кісткової системи філогенез кісткової системи та системи з’єднань; - з курсу анатомії: знати відділи вільної нижньої кінцівки; Читайте також:
|
||||||||
|