Мета:виявити основні фактори, що впливають на результативність виховного процесу, визначити роль комунікативної культури вчителя, шляхи і засоби її формування.
План
1. Педагогічне спілкування як основа ефективності виховного процесу, його функції.
2. Стилі спілкування вчителя.
3. Педагогічний такт вчителя.
4. Розвиток комунікативних здібностей вчителя. Поради вихователю-початківцю.
2. Ильин Е.Н. Искусство общения. – М.: Педагогика, 1988. – 176 с.
3. Калюжний А.А. Психология формирования имиджа учителя. – М.: ВЛАДОС, 2004. – 222 с.
4. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении: Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1987. – 190 с.
5. Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. – М.: Прометей, 1990 – 160 с.
6. Красовицький М.Г. Методика виховної роботи. – К.: Освіта, 1992. – 215 с.
7. Мудрик А.В. Общение фактор воспитания школьников. – М.: Педагогика., 1984.– 240 с.
8. Педагогічна майстерність: Підручник / За ред. І.А.Зязюна. – К.: Вища школа, 1997. – 349 с.
9. Рахматуллина Ф.М., Курбанова А.Т. Основы педагогического общения. – Казань: КПУ, 1984. – 115 с.
10. Сейко Н.А. Професія учителя у сучасному суспільстві // Практикум з педагогіки: Навчальний посібник / За ред. О. Дубасюк, А. Іванченко. – К.: ІСДО, 1996. – 432 с.
11. Чепелева Н.В. Психологічна культура майбутнього вчителя. -К.: Знання, 1989. – 80 с.