Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль ІУ. Методика колективних творчих справ – 6 годин

Колектив, виховний колектив, комунарська методика, колективно творча справа, Рада справи.

Етапи проведення КТС, вимоги щодо організації та структури КТС, прийоми, методи активізації діяльності вихованців під час підготовки, проведення та підведення підсумків КТС. Види КТС.

Лекція

Тема: Методика організації колективних творчих справ

Мета:надати основні поняття, сутність, структуру та відмінності «комунарської методики», етапи проведення КТС, вимоги до організації різних видів КТС, їх виховних можливостей.

План

1. Поняття виховного колективу

2. КТС, їх види та виховні можливості.

3. Структура КТС, етапи колективної творчості.

4. Методика проведення різних КТС.

Література:

1. Агеев В.С. Межгрупповое воздействие: Социально психологические проблемы – М.: МГУ, 1989. – 240 с.

2. Добрович А.Б. Воспитатель о психологии и психологии общения: Книга для учителя и родителей. – М.: Просвещение, 1987. – 205 с.

3. Иванов И.П. Методика коммунарского воспитания. – М.: Просвещение, 1990. – 144 с.

4. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – 343 с.

5. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.

6. Кульневич СВ., Лакоценина Т.П. Воспитательная работа в средней школе: от коллективизма к взаимодействию: Практич. пособие для учителей и классных руководителей, студентов пед. заведений - Ростов-н/Д: «Учитель», 2000. – 330 с.

7. Петровский А.В. Психологическая теория коллектива. – М.: Педагогика, 1979. – 186 с.

8. Рожков М. И. Классному руководителю. – М.: ВЛАДОС, 1999. – 310 с.

9. Уманский Л.П. Психология организаторской деятельности. – М.: Просвещение, 1980. – 240 с.


Читайте також:

  1. I. Сторони в справі про банкрутство
  2. IIІ. Інші учасники провадження у справі про банкрутство
  3. V міні – модуль
  4. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  5. А.А.Налчаджан виділяє: образ тіла (тілесне Я), наявне Я (справжнє-Я), динамічне-Я, фактичне-Я, ймовірне-Я, ідеалізоване-Я, уявне-Я та інші.
  6. Адміністративні справи, пов'язані із реалізацією вибор­чих прав (ст.ст. 172, 173, 174, 175, 176).
  7. Аналіз фактичних обставин справи.
  8. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  11. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  12. Апеляційний розгляд справи у судовому засіданні




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Педагогічне спілкування. Особистість вихователя | Інформація в Internet

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.