1. Набрати і відформатувати текст листа, спільний для всіх листів (без імен, адрес).
2. Виконати команду Рассылки-Начать слияние-Пошаговый Мастер Слияния.
3. На панелі Выбор типа документа вибрати перемикач Письма. Натиснути Далее.
4. На панелі Выбор документа вибрати Текущий документ. Натиснути Далее.
5. У вікні Выбор получателей вибрати перемикач Создание списка, якщо його не було раніше, і натиснути Создать. Якщо база з адресами вже існує, вибрати перемикач Использование списка і в кнопці Обзор вибрати файл зі списком адресатів.
6. З’явиться діалогове вікно, в якому потрібно ввести відомості про адресатів (рис.1). Натиснути ОК, і в діалоговому вікні зберегти файл відомостей про адресатів. Натиснути Далее.
7. Четвертий крок вставляє блоки адреси, імені в лист. Встановити курсор в листі, де має стояти ім’я, і встановити блок привітання; встановити курсор в рядок, де має бути адреса, і встановити блок адреси. В місцях вставки блоків з’явиться поле, в якому будуть змінюватися дані (імена, адреси). Непотрібне поле можна видалити як звичайний елемент. Натиснути Далее.
8. На п’ятому кроці можна переглянути, як будуть виглядати всі листи і змінити список розсилки.