МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 1.2.8Маємо два немарковських дискретних джерела інформації з алфавітами Ймовірності появи символів на виході першого джерела Значення умовних ймовірностей виникнення символу на виході другого джерела при умові, що на виході першого з'явився символ , є такими:
Розрахувати ентропії кожного з джерел, системи двох джерел та повну взаємну інформацію. Розв'язання. Скористуємось формулою повної ймовірності для визначення ймовірностей появи символів на виході джерела з алфавітом Отримані значення збігаються із значеннями ймовірностей . Висновок про це можна було зробити, аналізуючи матрицю (6.33). Кожний рядок і кожний стовпець має у своєму складі по одній одиниці. Це свідчить, що між символами існує взаємно-однозначний зв'язок. Тому H(X ) = H(Y ) = 1,28 біт . Для визначення та розрахуємо ймовірності сумісної появи символів та за виразом (6.14):
Тепер неважко пересвідчитись (зробіть це самостійно), що H(X,Y) = I (X,Y ) = H(X ) = H(Y ) = 1,28 біт . Задачі 6.3.1. Отримати чисельні значення ентропії, продуктивності та надмірності немарковського дискретного джерела інформації з алфавітом X потужності M = 4 .Значення ймовірностей p(xi) виникнення символів та їх тривалостей t i ( в мілісекундах, мс ) для різних варіантів наведені у таблиці 6.3.1. Таблиця 6.3.1
1.3.2. Маємо два немарковських дискретних джерела інформації з алфавітами X = {x1, x2, x3} та Y = { y1, y2}. Чисельні значення ймовірностей p( xi, yk) сумісного виникнення символів на виходах джерел для різних варіантів наведені у таблиці 1.3.2. Чому дорівнює ентропія системи цих двох джерел? Яке з цих джерел має більшу надмірність? Чи є джерела статистично незалежними? Таблиця 1.3.2
6.3.3.Марковське дискретне джерело інформації має алфавіт X = {x1, x2}. Статистичні зв’язки розповсюджуються тільки на суміжні символи ( тобто глибина пам’яті h = 1). Чисельні значення умовних ймовірностей p( xi / xk) та тривалостей символів t i ( в мі-лісекундах, мс ) для різних варіантів наведені у таблиці 6.3.3. Отримати чисельні значення ентропії, продуктивності та надмірності джерела. Таблиця 6.3.3
6.3.4. Маємо два немарковських дискретних джерела інформації з алфавітами X = {x1, x2, x3} та Y = { y1, y2}. Чисельні значення безумовних p( yk) та умовних p( yk / xi) ймовірностей виникнення символів на виході джерела з алфавітом Y відомі та для різних варіантів наведені у таблиці 6.3.4. Отримати чисельні значення ентропії H ( X , Y ) системи цих двох джерел та повної взаємної інформації I ( X , Y ). Яке з цих джерел має більшу надмірність? Таблиця 6.3.4
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|