МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РецензіяПредставлений методичний посібник є авторським надбанням, виконаний на високому методичному і науковому рівні. Призначений для використання викладачами та студентами при організації та виконанні самостійної роботи студентів з екології, активізації пізнавальної діяльності студентів, розвитку інтелектуальних і творчих здібностей та якостей особистості, прагнення до самоосвіти. Завдання методичного посібника спрямовані на формування у студентів інтересу до навколишнього середовища, розкривають зв’язок між екологією, особистим життям та майбутньою професійною діяльністю, що сприяє підвищенню якості формування науково - пізнавальної компетенції фахівців. Структура та зміст наданих методичних рекомендацій підпорядковані навчальній програмі дисципліни, змістовні модулі якої визначені в освітньо-професійній програмі. Надана модель методичних рекомендацій містить зошит самостійної роботи, який чітко організує самостійну пізнавальну діяльність студентів з дисципліни, виступає інструментом для видобування і ранжирування інформації та вміння її застосовувати на практиці Навчальний матеріал підібраний та поданий у вигляді, що забезпечує засвоєння з максимальною швидкістю. Перевагою наданих методичних матеріалів є інтегрований підхід, встановлення між предметних зв’язків між екологією особистим життєвим досвідом та майбутньою професійною діяльністю, для формування визначених ОКХ спеціальностей компетенції у студентів. Алгоритм розроблених завдань надає можливість відповідати на обов’язковий блок питань та на вибіркові творчі завдання, що сприяє напрацюванню навичок самостійної роботи. Особливий інтерес викликає методика притягнення до опрацювання зрозумілих теоретичних питань на прикладах із особистого життя студентів, а потім послідовний перехід до аналізу і застосування теоретичних знань у поясненні проблемних питань пов’язаних із сферою професійних інтересів, вимоги щодо наведення своїх прикладів із особистого життя та ілюстрації зв’язку з майбутньою професійною діяльністю. Ефективність розроблених методичних рекомендацій має практичний та соціальний аспекти. Забезпечується оптимізація процесу організації самостійної роботи, через створення певних методичних умов, що підвищують ефективність навчальної роботи студентів, надають змогу розвинути практичні навички, мотивацію та рефлексію особистої діяльності. ___. 01. 2014р. Рецензент________ Читайте також:
|
||||||||
|