Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рецензія

на конкурсну роботу

Електронний практикум з предмету «Основи інформатики”.

Заставської О.А. – викладача інформатики, "спеціаліста І категорії"

Онищенко Т.В. - викладача інформатики, "спеціаліста І категорії"

Електронний практикум з предмету "Основи інформатики" розробили викладачі: Заставська О.А. - викладач інформатики та комп’ютеризації, "спеціаліст І категорії" і Онищенко Т.В. - викладач інформатики, "спеціаліст І категорії", які працюють над впровадженням сучасних інтерактивних методик викладання та інформаційних технологій в навчальний процес, орієнтований на формування професійно-ділових якостей високоосвічених, гармонійно-розвинутих спеціалістів.

Практикум складений логічно, послідовно, науково, доступно, відповідає основним принципам навчання.

Під час складання практикуму були використані різні літературні джерела.

Розробка викладачів, одна із циклу робіт, яка направлена на формування позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів, стимулює самостійну ро

 
боту студентів і показує рівень володіння нею та навичками роботи на ПК.

Представлений електронний практикум рекомендовано для студентів І курсів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти.

 

Рецензент: Хлівна Надія Василівна, методист колед

 
жу, «спеціаліст вищої категорії», «викладач- методист».


Читайте також:

  1. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист
  2. Основні вимоги до виконання та оформлювання курсової, бакалаврської робіт. Рецензія, відгук як критичне осмислення наукової праці
  3. РЕЦЕНЗІЯ
  4. РЕЦЕНЗІЯ
  5. Рецензія
  6. РЕЦЕНЗІЯ
  7. Рецензія
  8. РЕЦЕНЗІЯ
  9. РЕЦЕНЗІЯ
  10. РЕЦЕНЗІЯ
  11. Рецензія




Переглядів: 699

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПІСЛЯМОВА | РЕЦЕНЗІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.