Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципи контролю за болем

1. Загальномедичний принцип — лікувати не тільки симпто­мів, а й пацієнта і навіть його родини.

2. Необхідно дифереціювати вид і локалізацію болю, щоб зро­бити купірування за можливості специфічним.

3. Якщо пацієнт скаржиться на біль, незважаючи на прий­мання анальгетиків, необхідно виходити з принципу, що правда на боці пацієнта, а не медичного працівника.

4. Біль необхідно лікувати превентивно, а не за потреби.

5. Варто обмежити і тримати під контролем використання хворим власного лікарського арсеналу.

Оцінка болю включає:

• локалізацію болю;

• інтенсивність болю і його тривалість (рис. 2);

• характер болю;

• чинники, що сприяють виникненню і посиленню болю;

• наявність болю в анамнезі;

• реакцію людини на біль;

• чинники, що сприяють зменшенню і полегшенню болю.

Треба за можливості пропальпувати больові ділянки тіла, звернути увагу на: підвищення місцевої температури, припух­лість, розмір болісної ділянки.

Оцінити життєво важливі показники: пульс, тиск, дихання.

Застосувати заходи, що зменшують біль (зміна положення ті­ла, ритуальні рухи, харчування, застосування тепла чи холоду).

Виявити супровідні симптоми (нудота, головний біль, запамо­рочення, затримка сечовипускання, закрепи, неспокій).

Найефективнішим способом оцінки болю є шкалаоцінки болю:

найпростіша описова шкала інтенсивносі болю:

• відсутність болю;

• середній біль;

• стерпний біль;

• сильний біль;

• надто сильний біль;

• нестерпний біль;

цифрова шкала інтенсивності болю:

0123456789 10

Відсутність болю середній біль нестерпний біль;

візуально-аналогова шкала:

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 відсутність болю найсильніший біль.

Страждання — сильний фізичний чи психологічний біль, що турбує людину.

Стрес— стан організму, що проявляється напруженням або специфічними пристосувальними реакціями у відповідь на дію зовнішніх або внутрішніх чинників.

Відчуття жаху — почуття, стан дуже великого переляку, па­нічного страху, що оточує кого-небудь.

Рекомендується послідовно вирішувати такі завдання для

зменшення болю:

— збільшити кількість годин непорушеного болем сну;

— полегшити біль у хворого під час відпочинку;

— полегшити біль у хворого в період активного життя.

Паліативна (симптоматична) допомога пацієнтам з хроніч­ним болем включає лікарські засоби, фізіо- і психотерапію.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. IV. Питання самоконтролю.
  4. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  5. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  6. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  7. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  8. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  9. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  10. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  11. Антикорупційні принципи
  12. Антикорупційні принципи




Переглядів: 3615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізіологічна роль болю | Методи усунення болю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.